• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

۸۴.۷ درصد جمعیت هدف هشترود دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

  • کد خبر : 31978
  • 10 مهر 1400 - 10:45
۸۴.۷ درصد جمعیت هدف هشترود دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
یاز اکو - فرماندار هشترود از پوشش ۸۴.۷ درصدی دز اول و ۳۲ درصدی دز دوم واکسن کرونا در جمعیت بالای ۱۵ سال شهری و روستائی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، امین امینیان در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای این شهرستان، افزود: بر اساس آمار ثبت‌شده تا به امروز ۸۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال، ۸۴.۷ درصد افراد بزرگتر از ۱۵ سال و ۸۵.۷ درصد ۱۸ سال به بالای شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع کرونا را زرد اعلام کرد و اظهار داشت: به لحاظ واکسن کمبودی نداریم و افرادی هم که جا مانده‌اند حتما جهت واکسیناسیون به مراکز شهری و خانه‌های بهداشت روستائی مراجعه کنند.

وی تعداد مبتلایان جدید یک هفته گذشته را ۳۲ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه ۲ نفر از این افراد جان باختند و با ابتلای این تعداد به کووید ۱۹، تعداد کل مبتلایان قطعی شهرستان به سه هزار و ۵۴۴ نفر رسید.

به گفته «امینیان» تعداد کل فوتی‌های ثطعی کرونا تاکنون ۸۴ نفر بوده و هم‌اکنون تعداد بستری‌های ۱۵ نفر است که سه نفر از آنان در بخش ویژه مراقبت می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکهزار و ۸۰۰ نفر از مبتلایان این شهرستان شهری و یکهزار و ۷۴۴ نفر دیگر روستایی و همچنین بر اساس آمار فوتی‌های شهرستان، ۳۰ نفر از فوتی‌ها شهری و ۵۴ نفر روستایی هستند.

فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان هشترود مراکز پرخطر را مناطق شهری با ۱۵ نفر مبتلا، روستاهای «تلم‌خان» با ۲ نفر، «ساری‌قیه» با ۲ نفر، «برج‌سفلی» با ۲ نفر و «داشبلاغ» با ۲ نفر مبتلا اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});