• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
گزارشی از آخرین گزینه های پیشنهادی برای منطقه آزاد ارس

چشم اقتصاد شمالغرب کشور به ارس دوخته شد / گزینه های رجل سیاسی برای ارس اقتصادی

  • کد خبر : 36206
  • 11 آبان 1400 - 15:04
چشم اقتصاد شمالغرب کشور به ارس دوخته شد / گزینه های رجل سیاسی برای ارس اقتصادی
یاز اکو - این روزها دولت در حال پوست‌اندازی است و برهمین اساس مدیران دولت قبل یکی یکی برکنار و مدیران دولت مردمی ایران قوی بر سر کار می آیند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ این روزها دولت در حال پوست‌اندازی است و برهمین اساس مدیران دولت قبل یکی یکی برکنار و مدیران دولت مردمی ایران قوی بر سر کار می آیند.

اما با روی کار آمدن سعید محمد به عنوان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مناطق آزاد هفتگانه کشور نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

عدم حضور در بین مردم ، عدم برگزاری ملاقات های مردمی ، عدم توجه به مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی ، مشکلات در صادرات و توقف توسعه که مهمترین آن زیرساخت های همچون ( بزرگراه – راه آهن – فرودگاه و انشعاباتی از جمله آب و برق و گاز ) است باعث نارضایتی عمومی مردم از مدیران این منطقه شده که این مسئله نیز در دیدار چندین ساعت سعید محمد با فعالان اقتصادی و نخبگان ارس نیز به وی تاکید شد و او قول مساعد برای حضور بی واسطه در بین مردم و سایر موارد را داد .

اما در میان این نارضایتی های عمومی از عملکرد و رفتار مدیران منطقه عده ای از رجل سیاسی از جمله نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ، سایر نمایندگان استان و سیاسیون منطقه در حال بازی شطرنج انتصابات هستند و قصد چینش نفرات خود و کیش و مات همدیگر را دارند .

نفراتی همچون علی شریفی (رئیس اتحادیه کشتیرانی) ، تراب محمدی (مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی) ، ایرج شهین باهر (شهردار تبریز) ، جبار فرجی (شهردار زنوز – شهردار تسوج – مشاور عالی مجموعه های اقتصادی کشور و برگزیده جشنواره اختراعات و نخبگان) ، باقر امامی (نماینده اسبق مردم مرند و جلفا ) جزو گزینه های هستند که زمزمه حضور آنها در قامت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس چند وقتی است بین مردم شنیده می شود.

بی شک اگر مدیر عامل آینده فردی مردمی ، اقتصاددان ، آگاه به مسائل و مشکلات منطقه و دارای ارتباط کشوری نباشد کار برای ارس در این شرایط اقتصادی کشور سخت خواهد شد .
مطالبه عمومی مردم آذربایجان‌ انتصاب مدیری بومی، فعال است که بتواند عقب ماندگی شدید این منطقه نسبت به مناطق آزادی همچون کیش و قشم را جبران نماید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});