• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

پیشنهادات برنده جایزه نوبل در مجمع جهانی باکو

  • کد خبر : 36709
  • 15 آبان 1400 - 10:45
پیشنهادات برنده جایزه نوبل در مجمع جهانی باکو
یاز اکو- تغییر اقلیم مسئله روز ماست. آیا ابزار و منابعی برای جلوگیری از این مسئله را داریم؟ ما بایستی در این خصوص با مردم روراست باشیم.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اوخوآز، این مطلب را اوید بوشاماوی برنده جایزه صلح نوبل طی میزگردی در مجمع جهانی باکو بیان کرد.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی باید از مقطع ابتدایی تا دانشگاه تدریس شود، گفت: همه باید نگران تغییرات اقلیمی باشند. ما با مشکلات مختلفی روبرو هستیم. فقر، مشکلات اقتصادی و اجتماعی جدیدی ظاهر می شود. ما باید درک کنیم که این مسائل بسیار مهم هستند. ما راه حل مشکل را داریم و باید مرحله به مرحله مشکل را تشریح کنیم. چه چیزهایی داریم، چه برنامه ای می توانیم داشته باشیم؟ به نظر من ابتدا باید با آب شروع کنیم. ما باید به فکر استفاده بهینه از آب و صرفه جویی بیشتر باشیم. در اینجا ما باید یک راه حل ساده و در عین حال آسان برای مشکل اعمال کنیم.

بوشاماوی خاطرنشان کرد: کشاورزی باید از طرق مختلف توسعه یابد. ما چطوری می تونیم این کار را انجام بدهیم؟ می توانیم آموزش هایی در این زمینه انجام دهیم. بایستی راه هایی برای استفاده موثرتر از آب پیدا کنیم. روزهای آفتابی زیادی در پیش داریم و باید از آنها استفاده کنیم. مثلاً می توانیم از انرژی خورشیدی بیشتر استفاده کنیم. بایستی راه های آسان برای استفاده از انرژی خورشیدی را در خانه ها ترویج کنیم. در این مجمع، کشورهای توسعه یافته می توانند به کشورهای در حال توسعه کمک کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});