• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
5

۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال‌زایی معتادان هشترود پرداخت شد

  • کد خبر : 37999
  • 24 آبان 1400 - 11:00
۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال‌زایی معتادان هشترود پرداخت شد
یاز اکو - فرماندار هشترود گفت: امسال ۳۰ فقره تسهیلات کم‌بهره اشتغال زایی هر کدام به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به کسانی که اعتیاد خود را ترک کرده بودند، پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، امین امینیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هشترود افزود: در این مدت همچنین بیمه خویش فرمایی و سهم کارفرمایی ۱۰ نفر از معتادان پاک شهرستان نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ پرونده بازتوانی، حمایت بیمه‌ای و برگشت به شغل قبلی نیز در شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: افرادی که اعتیاد به مواد مخدر را ترک می کنند باید صاحب شغل شوند تا ترک اعتیاد آنان تداوم داشته باشد. 

کشف و انهدام سه مزرعه کشت شاهدانه در هشترود

امینیان همچنین از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در هشترود نیز خبر داد و اظهار داشت: از اول سال جاری ۱۵.۵ کیلوگرم گراس، هفت هزار و ۹۰۰ بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: دستگیری ۹۰ معتاد، هشت خرده فروش و سه قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان نیز در سایه هوشیاری پلیس و همکاری خوب مردم تحقق یافته است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه ۲۰ نقطه هشترود منطقه آلوده به مصرف و توزیع مواد مخدر است، بیان کرد: تمرکز بیشتر بر این مراکز باید باشد تا میزان مصرف و پخش بیشتر نشود و این مراکز به تدریج پاکسازی شوند.

وی بر جمع‌آوری فروشگاه های عرضه سیگار و تنباکو در خیابان‌های اصلی و میدان مرکزی شهر نیز تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});