• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

مشکل واحدهای تولیدی کشور با بهبود فضای کسب و کار مرتفع می‌شود

  • کد خبر : 38514
  • 27 آبان 1400 - 14:30
مشکل واحدهای تولیدی کشور با بهبود فضای کسب و کار مرتفع می‌شود
یاز اکو - وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار در کشور با رفع موانع تولید گفت: این امر در سطح کشور برای همه واحدهای تولیدی باید اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا دکتر رضا فاطمی امین روز پنجشنبه در جریان بازدید از شرکت سرجین بافت زنجان با تاکید بر اینکه به طور کلی باید برخی ساختارها در بخش تولید و کسب و کار را اصلاح کرد افزود: این روند در واحدهای تولیدی کشور در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص مشکل شرکت سرجین بافت زنجان گفت: مهمترین مشکل این واحد تولیدی ، محیط کسب و کار است، این واحد صنعتی با توانایی مالی ، فناوری، بازار لازم و توانایی ایجاد ۲ هزارو ۵۰۰ شغل به مشکل بانکی برخورد کرده و روند فعالیت آن با مشکل مواجه شده است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با بهبود فضای کسب و کار، مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله این واحد تولیدی قابل حل است گفت: مشکل بانکی واحد سرجین بافت به صورت ویژه پیگیری شده و در مدت یک ماه آینده حل خواهد شد.

فاطمی امین با بیان اینکه نصب برخی از تجهیزات این کارخانه نزدیک به ۶ ماه زمان می برد تصریح کرد:  امیدواریم پس از نصب بقیه ماشین آلات در ماههای آینده از سوی سرمایه گذار، شاهد راه‌اندازی کامل این کارخانه بزرگ تولیدی از ابتدای سال آینده باشیم.

شرکت سرجین بافت زنجان، تولیدکننده نخ پنبه، پارچه و انواع پوشاک می باشد.
اجرای طرح سرجین بافت زنجان از سال ۸۹ آغاز و در سال ۹۷ راه‌اندازی شد. روند فعالیت این شرکت به دلیل برخی مشکلات کند شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});