• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

بخش خصوصی ۱۴۰۰ میلیارد ریال در گردشگری سرعین سرمایه‌گذاری می‌کند

  • کد خبر : 38861
  • 30 آبان 1400 - 14:15
بخش خصوصی ۱۴۰۰ میلیارد ریال در گردشگری سرعین سرمایه‌گذاری می‌کند
یاز اکو -استاندار اردبیل گفت: بخش خصوصی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح گردشگری و ورزشی در شهرستان سرعین سرمایه‌گذاری می‌کند.

به‌گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا ، سیدحامد عاملی در دیدار با سرمایه‌گذار و مجری طرح گردشگری بهشت در اردبیل اظهارکرد: مجری طرح گردشگری و ورزشی بهشت این طرح گردشگری را در مدت پنج سال اجرا خواهد کرد.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذار این طرح تاکید کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران باید از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان باشد.

او گفت: با توجه به ظرفیت‌های این استان در بخش گردشگری با حمایت‌های لازم از این حوزه تلاش می‌کنیم تا شاهد توسعه زیرساخت‌ها و رونق هر چه بیشتر این صنعت باشیم.

عاملی بیان کرد: از طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی باشد حمایت‌ خواهد شد و در صورت اقناع بانک‌ عامل تسهیلات بانکی نیز به این طرح‌ها ارائه می‌شود.

۱۸ مجتمع گردشگری در استان اردبیل در حال اجرا است

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل هم گفت: در حال حاضر ۱۸ مجتمع گردشگری با بیش از ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان در حال اجرا و احداث است.

نادر فلاحی اظهارکرد: عملیات احداث ۱۸ مجتمع گردشگری در استان در حال اجرا بوده که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

او افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر، سرعین و نیر در حال احداث بوده که بیش از ۹ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال برای اجرای آنها سرمایه‌گذاری شده است.

او گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشرفت اجرای طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود که چهار مورد از این طرح‌ها تا پایان امسال، ۱۰ طرح در سال آینده و مابقی نیز در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده و برای خدمات‌رسانی به گردشگران مهیا شود.

فلاحی ادامه داد: با راه‌اندازی و آغاز فعالیت این مجتمع‌های گردشگری ۷۷۲ شغل جدید در بخش گردشگری استان اردبیل ایجاد خواهد شد و شاهد رونق بخش گردشگری در کنار توسعه اشتغال در استان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});