• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
7

طرح بزرگ ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها اجرا می‌شود

  • کد خبر : 39164
  • 02 آذر 1400 - 15:00
طرح بزرگ ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها اجرا می‌شود
یاز اکو - معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از اجرای طرح بزرگ ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها با همکاری مشترک شهرداری تبریز، نیروی انتظامی و پلیس راهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حمیدرضا قربانیان تبریزی اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و دستورات شهردار تبریز، با پیش‌بینی محل خاصی برای استقرار دست‌فروشان هر منطقه، طرح بزرگ و جامع ساماندهی دست‌فروشان، وانت‌بارها و رفع سد معابر شهر در تبریز اجرا می‌شود.

وی در خصوص این طرح اعلام کرد: از امروز (سه‌شنبه) نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه، با همراهی پلیس راهور و ماموران خدوم نیروی انتظامی با حضور میدانی در مناطق شهر نسبت به اعمال جریمه و ابلاغ اخطاریه به وانت‌بارهای میوه‌فروشی اقدام کرده و مهلت سه روزه در خصوص جمع‌آوری سد معبر و همچنین ثبت‌نام در سامانه بازار جهت استقرار در محل اختصاص‌یافته، به دست‌فروشان داده خواهد شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز افزود: اطلاع‌رسانی و ابلاغ به وانت‌بارها، دست‌فروشان و بساط‌گستران طی هفته جاری اجرا خواهد شد و اطلاعات لازم جهت مراجعه دست‌فروشان به منطقه و ثبت‌نام در سامانه بازار به آنان ارائه شده و از هفته آینده با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور، دست‌فروشان و یا وانت‌بارهایی که اقدام به سد معابر و دست‌فروشی کنند، جمع‌آوری خواهند شد.

وی تأکید کرد: ساماندهی دست‌فروشان و رفع سد معابر شهر تبریز خواسته به‌حق شهروندان است که با تمهیدات اتخاذ شده و تعیین محل خاص برای استقرار آنان در هر یک از مناطق دهگانه شهر، شاهد ساماندهی و استقرار همه دستفروشان در محل‌های مشخص شده خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=39164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});