• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
استاندار آذربایجان‌ شرقی:

عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود سرعت می‌گیرد

  • کد خبر : 40180
  • 09 آذر 1400 - 14:15
عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود سرعت می‌گیرد
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود با سرعت بیشتر دنبال شده و نگرانی‌های مردم منطقه در زمینه تلفات جاده‌ای با تکمیل قطعه‌های دو و سه این طرح تا حدودی رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در بازدید از عملیات اجرایی آزادراه مراغه- هشترود اظهار کرد: این پروژه در بازدیدی که سه هفته قبل از آن داشتم، روند اجرایی مناسبی نداشت؛ اما عملیات اجرایی آن از امروز و با دستور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تسریع می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعه‌های دو و سه این آزادراه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا شهریور سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: همچنین به دنبال تامین منابع مالی از طریق دولت و تحقق سهم مشارکت قرارگاه به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران این طرح بزرگ ملی هستیم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی ادامه داد: خواسته ما در این بازدید، اتصال مسیر ۴۵ کیلومتری قطعه‌های دو و سه به شهر مراغه و بهره‌مندی مردم این شهرستان از این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن است.

آزادراه مراغه–هشترود یکی از محورهای مهم ترانزیتی شمال غرب کشور است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز از آزادراه مراغه – هشترود به عنوان یکی از محورهای مهم ترانزیتی بین استان‌های غربی با مرکز کشور یاد کرد و گفت: بهره‌برداری از قطعه‌های دو و سه این آزادراه تا پایان شهریور سال آینده در اولویت قرار دارد.

سردار سیدحسین هوش‌السادات افزود: بهره‌برداری کامل از این آزادراه، تردد ایمن را تسهیل و طول مسیر فعلی را کاهش می‌دهد. و با توجه به حجم ترافیکی که دارد، از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد که وزارت راه و شهرسازی به عنوان کارفرمای این طرح بزرگ، تلاش لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را به کار بگیرد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کرد: این قرارگاه نیز با اهتمام ویژه به تعهد خود در راستای تکمیل این قطعه‌ها در زمان تعیین شده، عمل خواهد کرد تا این مسیر از آزادراه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سردار هوش‌السادات این را هم یادآوری کرد که اگر این طرح بر اساس روند قبلی ادامه می‌یافت، شاید تا دو سال آینده نیز شاهد تکمیل قطعه‌های دو و سه نبودیم اما با تامین منابع و افزایش گروه‌های فنی و امکانات مناسب از طریق استان و شهرستان، برای تسریع در تکمیل این قطعه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

این قرارگاه به رغم سرما و شرایط دشوار جوی، از طریق بسیج امکانات درصدد تسریع در عملیات اجرایی این آزادراه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});