• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس تاکید کرد؛

سوءمدیریت وزارت کار در نیروگاه حرارتی تبریز/ وزارت نفت باید عدالت در تخصیص منابع گاز به استان ها را رعایت کند

  • کد خبر : 41357
  • 18 آذر 1400 - 10:15
سوءمدیریت وزارت کار در نیروگاه حرارتی تبریز/ وزارت نفت باید عدالت در تخصیص منابع گاز به استان ها را رعایت کند
یاز اکو - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: به سوءمدیریت زیرمجموعه های وزارت کار در نیروگاه تبریز اشاره کرد: اصل مطلب این است که وزارت کار که مالکیت نیروگاه تبریز را دارد و باید مدیریت مسائل زیست محیطی آن را هم بر عهده بگیرد. وزارت کار لازم است برای تغییر ساختار و بهسازی آن قدم بردارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، محمدحسین فرهنگی در واکنش به ادامه بحران آلایندگی نیروگاه حرارتی تبریز، گفت: بحث وزارت نفت یک طرف قضیه است که مشکل کمبود گاز در کشور را مطرح می کنند و می گویند برای اتصال گاز نیروگاه ها مجبوریم گاز شبکه خانگی را محدود کنیم که عوارض این کار کمتر از آلودگی هوا نیست و عملاً چنین کاری ممکن نیست.

وی افزود: وزارت نفت باید مدیریت منابع کند که نه گاز خانگی قطع شود و نه نیروگاه ها با این حجم مازوت بسوزانند.

فرهنگی در ادامه به سوءمدیریت زیرمجموعه های وزارت کار در نیروگاه تبریز اشاره کرد: اصل مطلب این است که وزارت کار که مالکیت نیروگاه تبریز را دارد و باید مدیریت مسائل زیست محیطی آن را هم بر عهده بگیرد. وزارت کار لازم است برای تغییر ساختار و بهسازی آن قدم بردارد.

وی ادامه داد: به معاون پارلمانی وزیر کار هم این تذکرات را دادم و تاکید کردم اگر این مشکل حل نشود، از وزیر کار هم درباره مشکل آلایندگی نیروگاه تبریز سوال طرح می کنیم. وزارت کار باید سریعاً اصلاح ساختار و سرمایه گذاری برای رفع مشکلات زیست محیطی و ارتقای راندمان این نیروگاه را انجام دهد.

فرهنگی گفت: فصل سرما هنوز در پیش است و وزارت نفت باید در تخصیص منابع گاز به استان ها عدالت را رعایت کند، ابنکه مردم آذربایجان شرقی سال گذشته صرفه جویی کرده اند و امسال سهمیه کمتری به استان تعلق گیرد، این یک ظلم آشکار است. حرف اصلی ما با وزیر نفت، عدالت در تامین گاز است، ما قطعا چنین چیزی را قبول نمی کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});