• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خبر داد:

تاکنون ۶ هزارو۳۴۳ فوت کرونایی در تبریز

  • کد خبر : 41926
  • 22 آذر 1400 - 9:30
تاکنون ۶ هزارو۳۴۳ فوت کرونایی در تبریز
یاز اکو - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: برای نخستین بار بعد از ۶۰۰ روز تبریز بدون فوت کرونایی داشته و فوتی‌های کرونایی تبریز به صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اعلام این مطلب به مدیر خبر فجر آذربایجانشرقی گفت: پس از حدود ۶۰۰ روز بحران مرگ و میر ناشی از شیوع کووید۱۹، بخش تدفین متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز در ۲۱ آذر خالی شد و تا ظهر یکشنبه ۲۲ آذر (لحظه تهیه خبر) نیز فوتی کرونایی نداشتیم.

فرخ جلالی با اشاره به تدفین حدود شش هزار و ۳۴۳ متوفی کرونایی در تبریز طی پاندمی کرونا گفت: پس از ماه ها تلاش طاقت فرسا برای تدفین اموات کرونایی، روز شنبه،۲۰ آذرماه، روز خاطره انگیزی برای همکاران آرامستان‌های تبریز رقم خورد.

وی یادآور شد: آمار متوفیان کویید۱۹ در تبریز درحالی به رقم صفر رسید که در اوج بحران، بعضا تعداد متوفیان کرونایی به ۷۸ نفر در روز رسیده بود.

مدیر عامل سازمان آرامستانهای تبریز افزود: علاوه بر تبریز طی این مدت حدود ۱۵۰۰ نفر برای تغسیل و تکفین فوتی های کرونایی به شهرستان های مختلف از جمله آذرشهر، اهر، بستان آباد، شبستر، مرند، کلیبر و روستاهای تابعه اعزام شده اند.

وی با آرزوی روزهای بدون دفن کرونایی در وادی رحمت تبریز از حمایت های همه جانبه امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که با اعزام ناظر مقیم و نیروهای جهادی حداکثر مساعدت را در این مدت داشتند، تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});