• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

راه ارتباطی ۱۱۰ روستای مراغه بر اثر بارش برف بسته است

  • کد خبر : 42632
  • 27 آذر 1400 - 12:45
راه ارتباطی ۱۱۰ روستای مراغه بر اثر بارش برف بسته است
یاز اکو - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: راه ارتباطی ۱۱۰ روستای این شهرستان در بخش‌های مرکزی و سراجو بر اثر بارش برف و کولاک ۲۴ ساعت گذشته بسته شده و تردد در در برخی از مسیرها نیز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادرشریفی روز شنبه با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در مناطق روستایی و شهری مراغه، افزود: از همان دقایق اولیه بارش، تیم‌های راهداری نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام کرده‌اند و تا آخر وقت روز جاری، بیشتر مسیرها بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر راه‌های روستایی بسته‌شده در بخش سراجوی مراغه قرار دارد، خاطرنشان کرد: عوامل راهداری در تلاش هستند تا مابقی مسیرهای روستایی را تا فردا بازگشایی کنند.

وی اضافه کرد: با تلاش نیروهای راهداری محورهای اصلی مواصلاتی مراغه به هشترود و مراغه به بناب هم‌اکنون باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما استفاده رانندگان از زنجیر چرخ در تمامی محورهای شهرستان اجباری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه بیان کرد: در راستای تسهیل در امر امدادرسانی احتمالی و جلوگیری از بسته شدن راه‌های ارتباطی، ۱۲ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری از جمله دستگاه نمک‌پاش اتوماتیک و تیغه‌دار، گریدر و لودر، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند.

شریفی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ نیروی راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده‌اند و آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی این شهرستان هستند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای راهداری همواره در فصل بارش و سرما آماده‌باش هستند، به رانندگان توصیه کرد در فصل زمستان به منظور جلوگیری از سوانح احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده کرده و از سفرهای بی‌مورد پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});