• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

اگر اوایل سال اتریوم خریده بودید، اکنون چقدر سرمایه داشتید؟/ پیش‌بینی برای سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 43607
  • 04 دی 1400 - 10:00
اگر اوایل سال اتریوم خریده بودید، اکنون چقدر سرمایه داشتید؟/ پیش‌بینی برای سال ۲۰۲۲
یاز اکو - اتریوم با رشد چشمگیر خود در طول دو سال گذشته، اکنون به میزان قابل توجهی پایین‌تر از بالاترین رکورد قیمتی خود معامله می‌شود. اما با این حال، برخی از کارشناسان بر این باورند که این رمزارز هنوز ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصاد آنلاین؛ اتریوم در سال جاری، بازدهی که برخی از ارزهای دیجیتال از خود نشان دادند، نداشت. بعضی از رمزارزها مانند شیبا اینو، موفق به ثبت رشد خیره‌کننده‌ای شدند. با این حال، اتریوم نیز در سال جاری در میان برندگان قرار گرفت.

اتریوم سال ۲۰۲۱ را با قیمت حدود ۷۳۷دلار آغاز کرد. در ابتدای سال با مبلغ هزار دلار، شما می‌توانستید ۱.۳۵۶توکن اتریوم را خریداری کنید. تا پایان ماه ژانویه، این رمزارز رشد ۸۸درصدی را ثبت کرد و تا اواسط ماه آوریل، بیش از دو برابر شد.

با این حال، جای تعجب نیست که در این بین نوساناتی نیز مشاهده شد. اتریوم در ماه می، در طول چند هفته، تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست داد. پس از بازگشت مجدد، در ماه سپتامبر نیز افت ۲۰درصدی را تجربه کرد. طی چند هفته گذشته، قیمت این ارز دیجیتال، تا ۱۶درصد مجددا افت کرد.

با این حال، سرمایه‌گذارانی که در طول این نوسانات، سهام اتریوم خود را حفظ کردند، سود قابل توجهی به دست آوردند. افرادی که ۱.۳۵۶توکن اتریوم را با هزار دلار در ابتدای سال خریداری کردند، دارایی آنها اکنون ۵هزار و ۴۲۳دلار است.

در طول کمتر از ۱۲ ماه، اتریوم بازدهی بیش از ۴۵۰درصد داشته است. این رقم نزدیک به سود ۴۵۹درصدی این رمزارز است که در سال ۲۰۲۰ به دست آورد.

عملکرد قوی اتریوم، به ویژه با توجه به چالش‌هایی که با آن مواجه بوده، چشمگیر است. این رمزارز در ماه آگوست، در واکنش به اشکالاتی که شبکه اتریوم را در معرض حملات قرار داد، به دو زنجیره تقسیم شد.

این بلاکچین نیز در مقایسه با رقبای جدید کند است. اتریوم در حال حاضر می‌تواند بین ۱۵ تا ۴۵ تراکنش در ثانیه را پردازش کند. با این حال، بیشترین نگرانی، هزینه‌های بالای گاز است.

این چالش‌ها راه را به اصطلاح برای “قاتلان اتریوم” باز کرد. به عنوان مثال، سولانا با جهش بیش از ۱۱۷برابری در سال ۲۰۲۱، در جایگاه پنجم از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. آوالانچ نیز پس از رشد بیش از ۳۹برابری، اکنون دهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

نگاهی به آینده

آیا اکنون سرمایه‌گذاری هزار دلاری در اتریوم، سود قابل توجهی را نصیب سرمایه‌گذاران در طول ۱۲ ماه آتی خواهد کرد؟

مارک کوبان، یکی از حامیان ارزهای دیجیتال، بر این باور است که اتریوم می‌تواند در سال ۲۰۲۲ یکی از بزرگترین برندگان باشد. او انتظار دارد که اپلیکیشن‌های جدید و مهمی روی بلاکچین اتریوم ساخته شوند. یکی دیگر از عوامل دخیل در احتمال رشد اتریوم، ارتقای برنامه‌ریزی شده اتریوم ۲٫۰ است.

اتریوم ممکن است در سال جدید، رشد ۴۵۰درصدی دیگری را ثبت نکند. متغیرهای بسیاری وجود دارد که می‌تواند این رمزارز را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ناامیدی سرمایه‌گذاران آن شود. با این حال، اگر اتریوم در سال ۲۰۲۲ رشد قابل توجهی را تجربه نکند، باز هم به نظر می‌رسد که ریسک کمتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});