• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

معرفی ۱۴۰ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید

  • کد خبر : 44618
  • 11 دی 1400 - 13:00
معرفی ۱۴۰ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید
یاز اکو - سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: از تیرماه امسال تاکنون ۱۴۰ واحد تولیدی صنعتی معدنی و صنفی استان برای دریافت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مالی رونق تولید به بانک‌ها معرفی شده‌ اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، غلامعلی راستی صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید، پس از عبور پروژه صنعتی از مرز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، برای ثبت نام به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پرونده متقاضیان از سامانه احصا و در قالب کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتاً میزان تسهیلات درخواستی از سوی متقاضی، به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

راستی با بیان اینکه در طرح رونق تولید، رشته فعالیت‌های صنعتی اولویت بندی نشده، اظهار کرد: متقاضیان تسهیلات رونق تولید می‌توانند با مراجعه به سامانه، درخواست خود را ارائه کنند تا در کارگروه مطرح شود و بانک‌ها نیز بر اساس تکلیف خود منابع مورد نیاز را تأمین کنند.

سرپرست سازمان صمت استان اضافه کرد: در حال حاضر سه نوع تسهیلات، شامل جهش تولید، طرح تام و رونق تولید از طریق سامانه بهین یاب ارائه می‌شود.

راستی گفت: متقاضیان دریافت هر سه نوع تسهیلات باید از طریق ورود به سامانه بهین یاب اقدام کنند. البته برای دریافت تسهیلات جهش تولید و طرح تام، رشته فعالیت‌های صنعتی اولویت بندی شده و متقاضیانی که از طریق هماهنگی بین بانک و صندوق توسعه ملی و وزارت صمت تسهیلات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});