• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

ثبت بیش از ۷۷۰۰ شغل جدید در سامانه رصد اشتغال اردبیل

  • کد خبر : 45882
  • 20 دی 1400 - 17:00
ثبت بیش از ۷۷۰۰ شغل جدید در سامانه رصد اشتغال اردبیل
یاز اکو - سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ثبت بیش از ۷۷۰۰ فرصت شغلی جدید توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد اشتغال برای سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس ، بهروز رحیم‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۷۷۱۸ فرصت شغلی جدید ایجادی توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد اشتغال ثبت شده و با توجه به تعهد اشتغال ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفری استان اردبیل در سال ۱۴۰۰، تحقق کامل این تعهد توسط دستگاه‌های اجرایی دخیل پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، افزود: باید از سرمایه‌گذاران پشتیبانی کرد تا با تدوین سازوکارهای مناسب مبتنی بر قانون، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی فراهم شود.

انجام برنامه‌ریزی بر اساس ظرفیت‌ها و با اولویت اشتغال و تولید

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این‌که برای رفع مشکلات نیازمند وحدت، انسجام و همبستگی هستیم، ادامه داد: برنامه‌ریزی بر اساس ظرفیت‌ها و با اولویت اشتغال‌زایی، افزایش تولید و بهره‌گیری از تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفته است.

رحیم‌زاده بیان کرد: اتحاد و انسجام تمامی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و همراهی مردم در حمایت از مراکز تولیدی و کمک به رفع موانع تولید باید بالاترین اولویت و هدف در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});