• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

یک هزار ۵۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی می باشد / اهدا ۶ عدد کانکس به زلزله زدگان خوی

  • کد خبر : 96765
  • 08 اسفند 1401 - 17:30
یک هزار ۵۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی می باشد / اهدا ۶ عدد کانکس به زلزله زدگان خوی
یاز اکو - مدیر بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی گفت : یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی می باشد.

به گزارش یاز اکو، بهزاد کریم پور در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اذعان داشت: سه هزار و ۲۰۰ خانواده مجموع افراد تحت پوشش بنیاد نیکوکاری در سطح کشور می باشد که از این مقدار یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی می باشد.

وی اصلی ترین هدف بیاد را حمایت از زنان سرپرست و کودکان بد سرپرست دانست و گفت: با گذشت ۱۶ سال از تاسیس بنیاد ۲۰ شعبه فعال در نقاط مختلف کشور تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد دست های مهربان سازمانی غیر سیاسی و غیر دولتی است گفت: این بنیاد، سازمان مردم نهاد است که با همت و یاری مردم شریف ایران فعالیت میکند.

کریم پور با اشاره به مرکز آیندگان این بنیاد گفت: در این مرکز برای گروه سنی سه تا هفت سال، خدمات آموزشی ، هوش و خلاقیت ارائه داده میشود.

وی تاکید کرد: این بنیاد مجهز به درمانگاه میباشد که خدماتی از جمله دندانپزشکی، پزشک عمومی، روانشناسی و زنان مجهز است.

وی افزود: در صورتی که یکی از اعضا از بیماری صعب العلاج رنج می برند به بیمارستانهای  تخصصی معرفی می گردند تا به صورت رایگان تحت درمان قرار گیرند.
مدیر بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان  تصریح کرد: یک از بحث هایی که برای موسسه حائز اهمیت است توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و ارائه خدمات آموزشی است .
وی افزود: در این راستا با ایجاد کارگاه های مختلف برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در زمینه های صنایع دستی کلاسهای اموزشی برگزار می کنیم و پس از تولید محصول برای بازاریابی و فروش انها اقدامات لازم را انجام می دهیم.

کریم پور در خصوص مواجه ی بنیاد با بلایای طبیعی بیان کرد: کمپین های مختلفی از در حوادث طبیعی از جمله زلزله ، سیل و … حضور موثر داشته باشیم.

وی افزود : همچنان که در سیل آذرشهر، عجب شیر همچنین زلزله پل ذهاب در کنار مردم بودیم در زلزله خوی نیز با ارسال محموله های بهداشتی، پوشاک، خوراک کانکس نقش خود را به خوبی ایفا کرده ایم.

وی ادامه داد: در زلزله خوی علاوه بر اقلام بهداشتی، خوراکی و پوشاک ۶ عدد کانکس به زلزله زدگان اهدا نمودیم.

وی در خصوص اعم فعالیت های این بنیاد تصریح کرد: این بنیاد علاوه بر سبد کالا، تهیه پوشاک، آموزش و درمان، چندین مدرسه در نقاط مختلف کشور اقدام نموده است.

وی گفت: هزینه کرد بنیاد دست های مهربان شعبه آذربایجان شرقی در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده است.
لازم به ذکر است: این بنیاد در سال ۹۶ و ۹۹ به عنوان برند برتر کشور در حوزه نیکوکاری سطح کشور انتخاب شده است .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});