• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی شد

  • کد خبر : 46277
  • 23 دی 1400 - 11:00
فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی شد
یاز اکو - محمد فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان شرقی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمد فرشکاران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: زادگاه بنده تبریز است و از آذربایجان‌شرقی بی‌خبر نیستم؛ چالش‌ها، مشکلات و پتانسیل‌های استان را به خوبی می‌شناسم.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و برای پیروزی در این جنگ نیاز به استراتژی و برنامه داریم تا زمان را از دست ندهیم و حساب شده عمل کنیم.

وی افزود: اگر وحدت و همدلی میان ارکان مختلف استان برقرار باشد، بسیاری از مسائل قابل حل خواهد بود و مسیر توسعه هموار می‌شود‎ که البته به نظر می‌رسد این وحدت و همدلی برقرار است.

فرشکاران با اشاره به ظرفیت‌های غنی معدنی و گردشگری و همجواری استان با کشورهای خارجی یادآور شد: با محترم شمردن صاحبان فکر، سرمایه‌گذاران و صنعتگران می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت پیشرفت استان برداریم.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برای رونق کسب و کار باید بازار ایجاد شود؛ کسب و کارهای کوچک معمولاً در GDP و تقویت رشد اقتصادی استان چندان مؤثر نیستند؛ اما کسب و کارهای بزرگ و صاحبان سرمایه در استان پتانسیل بزرگی هستند که می‌توانند در نرخ اشتغال استان تأثیرگذار بوده و استان را وارد بازارهای خاص کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیران ارشد استان و نمایندگان حرکت به سمت وفاق و تعامل در جهت توسعه استان است، افزود: تبریز یک شهر تاریخی، شهر اولین‌ها و دروازه ورود مدرنیته به ایران است که همه این عناوین با تلاش مردم این دیار و سرمایه‌گذاری‌های مناسب کسب شده است.

در مسیر توسعه استان باید اصول علمی و منطقی کار رعایت شود

فرشکاران اذعان داشت: در مسیر توسعه استان هم باید اصول علمی و منطقی کار، با توجه به آمایش سرزمین رعایت شود و هم کارهای عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد؛ اهتمام همه این باشد که فضای توسعه را تقویت کنیم تا به موقع بتوانیم سهم استان را از اعتبارات و پروژه‌ها دریافت کنیم و استان را به سمت خودکفایی هرچه بیشتر سوق دهیم.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و برای پیروزی در این جنگ نیاز به استراتژی و برنامه داریم تا زمان را از دست ندهیم و حساب شده عمل کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: در فضای همدلی و وحدت از همه ظرفیت‌های محلی و ملی برای ارتقا جایگاه اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی و بهبود شاخص‌های آن استفاده خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});