• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

بازدید معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از پروژه های آب و خاک آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 68095
  • 05 تیر 1401 - 19:30
بازدید معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از پروژه های آب و خاک آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سفر خود به آذربایجان شرقی از پروژه های آب و خاک این استان در شهرستانهای شبستر ، مرند ، جلفا و خداآفرین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، فریبرز عباسی در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگاران در جلفا گفت: ما از مناطق مختلف شهرستان شبستر و پروژه های آب و خاکی به خصوص قنوات و طرح های آبخیزداری شهرستان بازدید کردیم و در جریان بحث های تامین آب شهرستان و مسائل مطرح شده آن قرار گرفتیم.
وی افزود: مسئولان استانی در خصوص بهبود و بازسازی و مرمت قنوات، کمک ها و انتظاراتی را از وزارت خانه داشتند که بررسی هایی که ما انجام دادیم این انتظار به حق است و با توجه به اینکه درصد زیادی از قنوات در آذربایجان شرقی، در شهرستان‌های شبستر و مرند هستند قول دادیم که در تعمیر و بازسازی و مرمت قنوات اعتبارات لازم را بیشتر از آنچه در قبل تامین شده، تامین بکنیم.
عباسی ادامه داد: همچنین ما از پروژه‌های مرزی آذربایجان شرقی بازدید کردیم، به خصوص پروژه یکانات که این پروژه خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است. حدود هزار و چهارصد هکتار از این پروژه دو هزار و چهارصد هکتاری، تا دو سه هفته آینده خوشبختانه کارش تمام می شود و به بهره برداری می رسد حدود هزار هکتار دیگر از این پروژه باقی مانده است که آن را هم قرار شد بعد از بررسی های کارشناسی لازم در استان، تکمیل این پروژه انجام شود و به وزارت جهاد کشاورزی و معاونت آب و خاک تحویل داده شود که ما در اولین فرصت تکمیل آن را هم برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم را انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});