• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر بازدید کرد

  • کد خبر : 51489
  • 01 اسفند 1400 - 9:30
استاندار آذربایجان شرقی از ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر بازدید کرد
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، ضمن بازدید از مجموعه نفلین‌سینیت و واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی یوزبند، در آیین افتتاح پروژه عمرانی گردنه الم‌جی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جریان بازدید از مجموعه‌ی صنایع معدنی نفلین‌سینیت کلیبر، ضمن بررسی روند استخراج، استحصال و فرآوری این ماده معدنی پرارزش، بر به‌کارگیری نیروهای بومی، رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و پیگیری طرح‌های توسعه‌ای این صنعت معدنی در شهرستان‌های سراب و کلیبر تاکید کرد.

وی، از دو واحد تولیدی در ناحیه‌ی صنعتی یوزبند نیز بازدید کرده و دستورهای لازم برای آغاز مراحل آماده‌سازی و احداث زیرساخت‌های شهرک صنعتی این شهرستان به وسعت ۴۲ هکتار را صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی همچنین در آیین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از طرح‌های احداث و نوسازی جاده‌ای شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در محل آغاز پروژه، گردنه الم‌جی شرکت کرد.

وی گفت: رویکرد و اراده‌ی مهم دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری است و با جدیتی که در نماینده این شهرستان‌ها برای پیگیری لازم سراغ داریم، میزان برخورداری کلیبر، خداآفرین و هوراند از جاده‌های اصلی و فرعی ایمن و راه‌های روستایی مناسب به متوسط استانی و ملی خواهد رسید.

وی تاکید کرد: آبادانی مناطق مرزی پرچم سربلندی کشور است و با تکمیل زیرساخت‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواهیم توانست از ظرفیت عظیم بخش خصوصی در عمران این شهرستان‌ها و اشتغال‌زایی برای اهالی بهره ببریم.

مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منابع طبیعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، استاندار آذربایجان‌شرقی را در این سفر همراهی کردند.

عابدین خرّم در ادامه سفر خود به منطقه ارسباران، شامگاه شنبه وارد خداآفرین شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});