• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11
داوود بهبودی در جلسه‌ی تودیع از ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

کلان‌روندهای استان باید ارتقاء پیدا کنند

  • کد خبر : 46294
  • 23 دی 1400 - 12:15
کلان‌روندهای استان باید ارتقاء پیدا کنند
یازاکو؛ پری اشتری - رییس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه معارفه رییس جدید سازمان که با حضور مسئولان استانی و‌کشوری برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سال‌ها خدمت در عرصه مدیریت و برنامه‌ریزی امروز که قرار است سکان را به دست مدیری دیگر بسپارم، انتظارم این است که در آینده نه چندان دور شاهد ارتقا کلان‌روندها در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، داود بهبودی در این آیین افزود: استان ما از لحاظ جغرافیایی، فرهنگی، تاریخی و … دارای پتانسیل‌های بالایی است و باید مزیت اقتصادی نیز به این موارد افزوده شوند.

بهبودی گفت: افزایش همگرایی در منطقه شمالغرب، تعاملات فرامرزی و توسعه‌ی صادرات عناصر مهم ارتقاء جایگاه استان هستند.

وی همچنین تاکید کرد: روح واحد در قوانین یکی از مواردی است که می ‌تواند بسیاری موانع را از سر راه پیشرفت بردارد چون متاسفانه قوانین این حوزه بخشی و انتزاعی هستند و مغایرت دارند و همین موضوع باعث می‌شود تلاش‌های همکاران کمتر از آن‌چه واقعا هست به نظر برسد.

بر اساس این گزارش، داوود بهبودی در سخنان خود از تدوین سند تدبیر و توسعه، راهبری آمایش، راه‌اندازی شبکه جامع تعامل توسعه (با حضور مسئولان و صاحب‌نظران مردمی)، اقدامات کاربردی در حوزه ۵s، ایجاد سامانه SDI در حوزه زیرساخت‌های اطلاعات مکانی و … به‌عنوان مهم‌ترین دستاوردهای دوران مدیریت خود یاد کرد و افزود: برخی از این اقدامات به مرحله‌ی اجرا رسیده‌اند و آن را به عنوان امانت به دست مدیر جدید می‌سپاریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});