• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن ملکان از سرگرفته می‌شود

  • کد خبر : 46398
  • 24 دی 1400 - 12:00
عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن ملکان از سرگرفته می‌شود
یاز اکو - نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص ۸۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن ملکان از سرگرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدعلی موسوی در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملکان اظهار داشت: متوقف ماندن ۱۷ ساله کارخانه ذوب آهن ملکان تاسف بار است اما خوشبختانه با پیگیریهای فرماندار ملکان چندین جلسه با سهامداران تشکیل شد و با تخصیص ۸۰ میلیارد تومان وام عملیات اجرایی این کارخانه به زودی آغاز می شود.

وی از فرماندار جدید ملکان به عنوان فرماندار جهادی یاد کرد و گفت: در مدت زمان کم مسئولیت بهمن قائلی کارهای خوبی در شهرستان شده که رفع مشکلات مربوط به کارخانه ذوب آهن و آب های سطحی مسکن مهر و تشکیل چند میز خدمت در شهرها و روستاها از جمله آنها است.

وی همچنین از مسکن مهر ملکان به عنوان منطقه محروم ملکان یاد کرد و گفت: به دنبال تشکیل جلساتی با مسئولین آب و فاضلاب استان و خرید پکیج موردنظر با ۱۵ میلیارد تومان، مشکل آب های سطحی این شهرک نیز به زودی رفع خواهد شد.

نماینده مردم ملکان تشکیل میز خدمت با حضور مدیران شهرستان و اهالی شهرها و روستاها را گامی در راستای بررسی و رفع مشکلات منطقه دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

سیدعلی موسوی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پستونشین شدن آمریکا در مذاکرات وین خبر داد و گفت: تیم انقلابی مذاکرات را به نفع جمهوری اسلامی به پیش می برند.

وی از دولت سیزدهم به عنوان دولت ولایی و انقلابی و جهادی یاد کرد و افزود: در این دولت از پست ها و صندلی ها به نفع مردم استفاده می شود.

وی افزود: یک جریان انقلابی و مردمی در راس این دولت قرار گرفته و سفره انقلاب نیز به مستضعفان اختصاص یافته است.

نماینده مردم ملکان ابزار تحریم و فشار را ابزاری فرسوده دانست و خاطرنشان کرد: امروز به رغم تحریم های دشمن میزان فروش نفت کشورمان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱/۲ میلیارد دلار و به عبارتی به اندازه کل مقدار فروش سال گذشته بود و تزریق پول به سیستم بانکی نیز به راحتی در حال انجام است.

موسوی با بیان اینکه امروز باید عطر نشاط و روحیه خدمت در سراسر کشور گسترش یابد اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی در غیبت امام زمان (عج) و زیر نظر فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای تشکیل یافته و مبانی این حکومت نیز براساس آموزه های دینی و تدبیر و تعقل است.

رئیس فراکسیون مناطق محروم کشور گریزی هم به بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس زد و با بیان اینکه از ۴۵ عضو این کمیسیون ۲۵ عضو از فراکسیون مناطق محروم هستند، اظهار داشت: در این لایحه دولت با کسر ۲ هزار میلیارد تومان از هزینه های دولت عملا صرفه جویی را از خود دولت شروع کرده تا فشار مردم کاهش یابد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت ها با شاخص های خدمت به مردم ارزیابی می شوند، افزود: هر دولتی معتقد و ملتزم به اصول و مبانی انقلاب موفق بوده و بر اساس منویات رهبری این اعتقاد و التزام طی دو سه سال گذشته بیشتر بوده است.

حسن حقیقیان دکترین نظام جمهوری اسلامی و مبانی فکری انقلاب را همان دکترین حضرت رسول اکرم (ص) دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه از مظلومین فارغ از نژاد و مذهب حمایت کرده و به همین خاطر به امین مردم تبدیل شده است.

وی رمز موفقیت مدیران شهرستان را تشکیل تیم خدمت و تبدیل آن به شبکه دانست و اظهار داشت: امروز مردم خدمت خالصانه و بی منت از مسئولین می خواهند.

در ادامه جلسه نیز معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری ملکان از راه افتادن قطار تغییر و تحول در زمان دولت دکتر رئیسی خبر داد و گفت: تمام مدیران و مسئولین باید خود را با راهبرد و سرعت این قطار هماهنگ کنند تا شاهد شکیل گیری ایران قوی تر و دولت خدمتگزارتر باشیم.

جواد مهدوی خدمت صادقانه، عادلانه و جانانه به مردم را از سرفصل های خدمت در دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: خروجی این سرفصل ها هم تغییر و خدمت به نفع مردم می باشد.

در این جلسه جواد مهدوی به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری ملکان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});