• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه مطالعاتی را در مورد متاورس آغاز کرد

  • کد خبر : 48308
  • 08 بهمن 1400 - 9:15
حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه مطالعاتی را در مورد متاورس آغاز کرد
یاز اکو_ اوایل این هفته در نشست یک نهاد تصمیم‌گیرنده حزب حاکم عدالت و توسعه ( AKP )، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور و مقامات این حزب درباره دنیای مجازی متاورس گفت‌وگو کردند و رئیس‌جمهور خواستار بررسی جامع در این زمینه شد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت اردوغان یاد اور شد :متاورس همانند ارزهای دیجیتال،رسانه های اجتماعی را نیز پوشش می دهد.

رئیس جمهور با اشاره به متاورس به مقامات حزب عدالت و توسعه گفت: «این یک موضوع حساس است و باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

در گردهمایی ان لاین پیرو متاورس انتظار می رود جنبه های اقتصادی متاورس، ارزهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار گیرد.

با این حال، تمرکز بر نحوه انجام معاملات در متاورس خواهد بود.

مقامات ارشد در جلسه کمیته اجرایی حزب عدالت و توسعه خاطرنشان کردند :سرمایه‌گذاران خارجی خانه مریم مقدس در منطقه سلجوک در استان ازمیر غربی و همچنین برخی موزه‌های دیگر را خریداری کرده‌اند و هشدار داده‌اند که ممکن است این روند مشکلاتی ایجاد کند.

متاورس در ترکیه در حال محبوب شدن است . هزاران سرزمین مجازی در ترکیه، که بیشتر آنها در استانبول هستند، قبلاً توسط یک پلتفرم متاورس مبتنی بر بازی فروخته شده است که برخی معتقدند نشان دهنده آینده اینترنت است.

متاورس شبکه ای از جهان های مجازی سه بعدی است که بر ارتباط اجتماعی متمرکز شده و کاربر می تواند از طریق عینک واقعیت مجازی وارد آن شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});