• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

لایحه بودجه ۱۵۰ میلیاردی شهر سهند شورا شد

  • کد خبر : 48448
  • 09 بهمن 1400 - 11:15
لایحه بودجه ۱۵۰ میلیاردی شهر سهند شورا شد
یاز اکو - علی علایی شهردار سهند در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر لایحه بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی را تقدیم شورای این شهر کرد.

یاز اکو؛ افخم ابراهیمی_ بودجه سال اینده شهر جدید سهند نسبت به سال قبل ۳ برابر افزایش یافته است و قرار است توسط اعضای شورای شهر پایش و ارزیابی کارشناسی شده تا تطابق آن با سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم، در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

براساس اظهارات شهردار سهند، بودجه امسال شهر جدید سهند بسیار متفاوت از ادوار گذشته بوده و در ۱۰ ماهه نخست سالجاری ۱۰۰ درصد بودجه سال آینده محقق شده است.

براین اساس در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سهند، به تخصیص ۶۰ درصد بودجه به کارهای عمرانی و ۴۰ درصد به امورات جاری اشاره دارد.

از دیگر ویژگی های بودجه سال ۱۴۰۱ شهر سهند میتوان توجه‌ ویژه به اقشار کم درآمد و افراد تحت‌ پوشش‌ نهادهای خاص، معیشت کارکنان‌ شهرداری ،نگاه ویژه به مبلمان شهری و فضای سبز و حمل ونقل شهری اشاره کرد.

علی اصغر علیزاده رییس شورای شهر سهند در این جلسه گفت: در این دوره از مدیریت شهری ،انتظارات از علی علایی شهردار شهر جدید سهند، همانند ادوار گذشته نبوده و بی شک بهره گیری از نظر افراد باتجربه در انتصابات وی امری مبارک است.

وی افزود: چکش کاری بودجه با همراهی شهردار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در بحث عوارض شهری در بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به اقشار ضعیف جامعه و افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی شده و امتیازات ویژ‌ه‌ایی برای انها مدنظر قرار گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه در بحث پروژه‌های مشارکتی شورای ششم هیچ قصوری نداشته است،گفت: اگر پروژه‌های مشارکتی شهرداری در سال های اخیر ناقص بوده است مربوط به شورا و شهردای ادوار گذشته بوده است.

وی اعلام کرد: بحث احداث و بهره برداری از ساختمان جدید شورای شهر سهند می بایست در سال آینده مد نظر گرفته شود تا سال آینده شاهد افتتاح، ساختمان شورا باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});