• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

درمانگاه مجهز تأمین اجتماعی هشترود خاک می‌خورد

  • کد خبر : 49975
  • 19 بهمن 1400 - 17:30
درمانگاه مجهز تأمین اجتماعی هشترود خاک می‌خورد
یاز اکو - فرماندار شهرستان هشترود گفت: با صرف هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته برای درمانگاه که برای بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق قرار بود خدمات ارائه شود متاسفانه اکنون به یک مطب تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترود به صورت سرزده از درمانگاه تامین اجتماعی هشترود بازدید کرد.

وی کلید این درمانگاه را پس ۶ ماه روشن کرد و در این بازدید با در قفل شده دندانپزشکی این درمانگاه مواجه شد که از زمان افتتاح این درمانگاه با وجود دستگاه‌های پیشرفته و مدرن حتی یک بار هم مورد استفاده قرار نگرفته بود.

توری همچنین از آزمایشگاه این درمانگاه بازدید کرد و مشاهده کرد این آزمایشگاه دارای انواع مختلف دستگاه‌ها برای تشخیص آزمایشگاه است اما مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و هیچ گونه آزمایشی در این درمانگاه انجام نمی پذیرد.

تقی زاده مسؤول درمانگاه گفت: چندین بار برای حضور دندانپزشک مکاتبه انجام گرفته اما نبود پانسیون در این درمانگاه باعث شده اکثر پزشکان برای حضور رغبتی نشان ندهند.

وی افزود: پزشک آزمایشگاه هم چون نداریم هیچ گونه آزمایشی در این درمانگاه نمی‌پذیریم.

مسؤول درمانگاه ادامه داد: فقط پزشک عمومی و دارو در این درمانگاه است و با کمبود نیرو مواجه هستیم.

علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترود در ادامه گفت : با صرف هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته برای درمانگاه که برای بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق قرار بود خدمات ارائه شود متاسفانه اکنون به یک مطب تبدیل شده است.

حاج عزیز سلمانی خیر هشترودی که زمین درمانگاه تامین اجتماعی را اهدا کرده بود و برای ویزیت در درمانگاه بود به محض شنیدن نبود پانسیون به فرماندار گفت: به خاطر رضای خدا و بخاطر دوستی و همشهری بودن با شما ۲۰۰ متر زمین دیگر در جوار این درمانگاه برای احداث پانسیون پزشکی اهدا می‌کنم.

وی قبل از این زمین سالن ورزشی و راه دسترسی به شهرک طلاب را هم اهدا کرده بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});