• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در بازدید از پروژه های شهر سهند تاکید کرد:

لزوم توجه به زیرساخت های شهری و مسائل فرهنگی در توسعه شهرهای جدید

  • کد خبر : 50084
  • 20 بهمن 1400 - 12:00
لزوم توجه به زیرساخت های شهری و مسائل فرهنگی در توسعه شهرهای جدید
یازاکو - علیرضا جعفری معاون وزیر و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهر جدید سهند افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است و می بایست در ساخت و توسعه شهرهای جدید توجه به مسئله فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، وی یادآور شد: در شهرهای جدید، تنها مسکن سازی صرف مورد توجه نباشد بلکه به همه شاخص های توسعه یافتگی در بحث فرهنگی و تولید مسکن توجه شود.

علیرضا جعفری با اشاره به این که در شهرسازی باید زمینه زیست هوشمند برای شهروندان فراهم شود، گفت: امید است شهر جدید سهند به عنوان پیشران شهرهای جدید کشور در این مورد نقش آفرین باشد و بتوانیم برای جوانان آینده این منطقه محیط زیستی مناسب و هوشمند فراهم کنیم.

وی توجه به الگوی ایرانی و اسلامی را از دیگر اهداف شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نام برد و ادامه داد: در شهر جدید سهند هم باید به المان های ایرانی – اسلامی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به این که در شهر سهند اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که ناشی از روحیه جهادی خدمتگزاران بوده است، گفت: علیرغم این تلاش ها سهند همچنان از نقطه مطلوب فاصله دارد و باید شاخص های توسعه همگام با سند گام دوم انقلاب پیش برود.

معاون وزیر، همکاری و همدلی و مشارکت همه دستگاه ها را در تحقق آرمان شهر ایرانی -اسلامی ضروری دانست و گفت: لازم است هر آنچه زیبنده هموطنان است در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برای سال آینده باید دستگاه های خدمات رسان برای جبران مافات و کمبودها همراه و همدل باشند.

جعفری با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید داخلی؛ مانع زدایی و رفع موانع گفت: تعامل خوب شرکت عمران شهر جدید سهند برای پیشرفت امور این شهر بسیار ارزشمند است اما هنوز راه های نرفته زیادی پیش رو است که باید با روحیه جهادی شرایط زیست بهتری برای هموطنان فراهم شود.

وی تاکید کرد: کیفیت، سرعت و مدیریت هزینه از اصولی اساسی است که باید در مدیریت شهرهای جدید در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});