• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند خبر داد:

رتبه نخست سهند در اقدام ملی مسکن

  • کد خبر : 50096
  • 20 بهمن 1400 - 13:00
رتبه نخست سهند در اقدام ملی مسکن
یازاکو - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به اجرای پروژه آزاد راه تبریز- سهند و 99 پروژه در سالی که از سوی رهبر انقلاب جهش تولید نامگذاری شده بود، گفت: اکنون شهر جدید سهند تبدیل به یک شهر کارگاهی شده است بطوری که 99 پروژه تبدیل به قرارداد شده و تفرجگاه هشت بهشت سهند در حال تبدیل شدن به سومین تفرجگاه بزرگ استان بعد از ائل گلی و عینالی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، عباس مصطفوی افزود: در اقدام ملی مسکن رتبه نخست را کسب کرده ایم و امیدواریم در نهضت ملی مسکن نیز شهر جدید سهند رتبه نخست را کسب کند.

وی با اشاره به این که پروژه متوقف شده در سهند نداریم، گفت: بسیاری از پروژه ها یا در حال اجرا و یا در شرف تکمیل هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: بحث شهرسازی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار دارد و پیمانکاران ۷۲۰۰ واحد مسکونی نیز انتخاب شده اند.

وی گفت: در سال ۹۹ حدود ۹۸ درصد بودجه عملیاتی شده و در سال جاری هم ۱۰۰درصد بودجه عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است در این آیین که با حضور معاون وزیر راه و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار اسکو، شهردار و اعضای شورای شهر سهند برگزار شد؛ کتابخانه شهید قاسم سلیمانی واقع در فاز دو، باشگاه ورزشی شهید سلیمانی، رمپ ورودی فاز ۴، مسیر دوچرخه سواری و نیز باغ فردوس در هشت بهشت به بهره برداری رسید و طرح های ۷۲۷۶ واحدی نهضت ملی مسکن، مدرسه استثنایی، محله ۶ فاز چهار، محله ۵ فاز ۴ و مجتمع خدماتی و رفاهی هشت بهشت کلنگ زنی شده و تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان شرقی و نیز هیئت همراه قرار گرفت.

همچنین در پایان این دیدار با حضور سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور جلسه پیمانکاران نهضت ملی مسکن برگزار و ضمن تقدیر از تیم دوچرخه سواری شرکت عمران شهر جدید سهند از نقشه کودکانه شهر سهند رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});