• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

حضور نماینده ولی فقیه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی/ آل هاشم: مدیران از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند

  • کد خبر : 50295
  • 21 بهمن 1400 - 15:00
حضور نماینده ولی فقیه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی/ آل هاشم: مدیران از بازگشت اعتبارات به تهران جلوگیری کنند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این امر باید گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، انتصاب محمد فرشکاران به سمت ریاست این سازمان را تبریک گفت.

امام جمعه تبریز در این دیدار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه‌های استان دانست و افزود: هدایت و راهبری برنامه‌ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسوولیت‌های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عهده دارد.

وی متذکر شد: در برخی از ادارات و سازمان ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می‌شود بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان است به تهران بازگردد؛ این امر ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد.

آل هاشم اذعان داشت: اگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مسائل بودجه‌ای اشراف کامل داشته باشد، اقدامات موثری در این ارتباط انجام می‌دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسوولان ارشد استان به شمار می‌روند.

در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، حضور نماینده ولی فقیه در سازمان را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان در جهت انجام وظایف و تکالیف محوله و خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.

محمد فرشکاران اظهار کرد: تمام توان خود را به کار می بندیم تا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت سیزدهم در استان حرکت کنیم.

وی افزود: همه مسوولان اجرائی، نمایندگان، نهادها و تشکل های مردمی و بخش خصوصی استان با علاقه و تعامل متقابل پای کار هستند تا استان را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانند که در این عرصه ارشادات و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان بسیار راهگشا و تاثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});