• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی در شبستر آغاز شد

  • کد خبر : 50415
  • 22 بهمن 1400 - 14:30
عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی در شبستر آغاز شد
یاز اکو - همزمان با افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و ۴۳۰ پروژه عمران روستایی در استان، عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان شبستر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در سفر به شبستر، با افتتاح نمادین یک واحد مسکن روستایی، به طور همزمان ۴۰۰۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سراسر استان را افتتاح کرد.

با افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی روستای دیزج‌خلیل شبستر، بهره‌برداری از ۴۳۰ پروژه عمران روستایی با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن و با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در سطح استان آغاز شد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شبستر آغاز شد.

این طرح در فاز اول با زیربنای ۶۰هزار مترمربع با مشارکت بنیاد مسکن در اراضی محدوده شهر و با نقشه تیپ واحد در مدت سه سال اجرا می‌شود.

تاکنون ۲۶۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شبستر ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از پالایش و احراز شرایط، ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط اعلام‌شده تشخیص داده شده‌اند.

خرّم در مراسم کلنگ‌زنی این طرح، تأمین مسکن را برنامه جدی دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با استفاده از تجارب دوران گذشته و با اهتمام جدی دنبال ساخت مسکن و اتمام طرح‌های مسکن در زمان مقرر هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});