• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را تغییر نداد

  • کد خبر : 50685
  • 24 بهمن 1400 - 17:45
کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را تغییر نداد
یاز اکو - عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را تغییر نداده و مصوبات ما در چارچوب لایحه بودجه پیشنهادی دولت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در واکنش به ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه کمیسیون تلفیق بودجه تغییرات گسترده‌ای در ارقام و اعداد لایحه بودجه پیشنهادی دولت ایجاد کرده است، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه شاکله بودجه را تغییر نداده است. ما صرفاً در چارچوب لایحه بودجه پیشنهادی دولت تغییراتی را در برخی از مواد و تبصره‌های بودجه اعمال کردیم‌.

وی بیان کرد: برای مثال، دولت میزان انتشار اوراق مشارکت برای سال آینده را کاهش داده است و کمیسیون تلفیق بودجه هم همین رویکرد را در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفت و محدودسازی انتشار اوراق مشارکت در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه هم لحاظ شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درباره حجم بالای فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: این حکم در بودجه‌های سنوات قبل هم وجود داشته است و مسئله جدیدی نیست. کمیسیون تلفیق بودجه ۹۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب کرد و دولت مکلف شد از محل واگذاری سهام شرکت‌های بورسی و غیربورسی در این زمینه اقدام کند.

 

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: کل تغییرات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه سال آینده در حد ۵ درصد است و بیشتر از این نیست. از سوی دیگر رویکرد اصلی دولت در تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ آن است که رشد ۸ درصدی اقتصادی، کنترل نقدینگی و تورم محقق شود که این رویکرد مورد توجه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه هم قرار گرفت.

 
 

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون تلفیق مصارف و هزینه‌های بودجه را افزایش نداده است، گفت: کل تغییرات کمیسیون تلفیق در بودجه نسبت به لایحه بودجه پیشنهادی دولت زیاد نیست. اعتبار رتبه‌بندی معلمان هم با در نظر گرفتن منابع و به صورت احتیاطی افزایش یافته و در کل کمیسیون تلفیق بودجه، هزینه‌های دولت را افزایش نداده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});