• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3
گفتگوی اختصاصی یازاکو با فریدون بابایی اقدم

شورا اختیار قانونی برای استیضاح شهردار را دارد

  • کد خبر : 51253
  • 29 بهمن 1400 - 11:30
شورا اختیار قانونی برای استیضاح شهردار را دارد
بابایی اقدم در گفت و گو با خبرنگار یاز اکو درباره‌ی ارزیابی عملکرد شهردار تشریح کرد: ارزیابی عملکرد مدیر در هر سازمان بر اساس وظایف و برنامه‌های یک ساله‌ی بودجه بررسی می‌شود.

یازاکو؛ پریسا رضاپور _ رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: طرح تذکر، سوال و استیضاح از اختیارات قانونی شورای شهر است.
فریدون بابایی اقدم در گفت و گو با خبرنگار یاز اکو درباره‌ی ارزیابی عملکرد شهردار تشریح کرد: ارزیابی عملکرد مدیر در هر سازمان بر اساس وظایف و برنامه‌های یک ساله‌ی بودجه بررسی می‌شود.
وی در خصوص اختیارات قانونی و وظایف عباس رنجبر طی ۴ ماه مدیریتش، این پرسش را مطرح کرد که در یک نگاه تکالیف یک ساله بودجه‌ی سال ۱۴۰۰ چه بود و چه مقدار از آن تحقق پیدا کرده است؟
بابایی اقدم گفت: به عملکرد ایشان نقد داریم، چهار پروژه عمرانی در شهر وجود دارد که عملاً در آنها پیشرفت فیزیکی آنچنانی نمی‌بینیم.
این عضو شورا با اشاره به مدت زمان کوتاه مدیریت رنجبر گفت: ۴ ماه برای مدیریت کم است ولی زمانی که بحث تکالیف بودجه‌ای مطرح است، زمان کمی نیست.
وی با اشاره به عملکرد شهردار در بافت حاشیه‌نشینی که یکی از دغدغه‌های اصلی شورا و بابایی اقدم است، بیان کرد: نه تنها عملکرد مثبتی نداشته است بلکه تنها پروژه‌ی حاشیه‌نشینی، یعنی پروژه خلیل‌آباد، چندین ماه است تعطیل مانده است.
رییس کمسیون معماری و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار یاز اکو مبنی بر رد لایحه‌ی ساماندهی حاشیه‌نشینی شهردار تشریح کرد: این پروژه ایراداتی داشت که یک‌سری از ایرادات آن در کمیسیون بررسی و برگردانده شد و فعلاً اصلاحیه آن به شورا نیامده است.
وی خاطر نشان شد: شهردار می‌توانست با عملکرد جدی و مصمم‌تر خود رضایت شهروندان را کسب کند.
گفتنی است؛ فریدون بابایی اقدم تصمیم‌گیری به کاندیداتوری مجدد خود برای تصدی سمت شهرداری تبریز را به بعد از سنجیدن شرایط و صحبت با همکاران موکول کرد و نظر قطعی نداد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});