• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مراغه پرداخت شد

  • کد خبر : 51559
  • 01 اسفند 1400 - 13:00
۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مراغه پرداخت شد
یاز اکو - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: از اول سال جاری تاکنون ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان زیرپوشش این نهاد و نیازمندان واقعی شهرستان پرداخت و با این میزان اعتبار، ۳۷۰ طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اکبر ابراهیمی روز یکشنبه افزود: اعتبار مربوط به تسهیلات اشتغال زایی مددجویان در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است و اعطای این تسهیلات تا پایان سال و با هدف جذب حداکثری ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای ۶۰۰ نفر از مددجویان شهرستان با اجرای این ۳۷۰ طرح فرصت شغلی جدید ایجاد شده است، اضافه کرد: پرورش طاووس، کارگاه فرشبافی و طرح دانش‌بنیان تولید یک ماده رطوبت‌گیر از جمله این طرح‌هاست.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سه سال پس از اعطای تسهیلات، تداوم اجرای طرح‌های اشتغال زایی را پیگیری می‌کند تا از فرصت‌های اشتغال مددجویان صیانت شود و بر همین اساس در زمان حاضر یکهزار و ۶۰۰ طرح با اشتغال پنج هزار نفری مددجویان تحت نظارت این نهاد قرار دارد.

به گفته وی امسال برای ۱۶۷ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز از طریق مراکز کاریابی، فرصت شغلی ایجاد شده و ۷۰۰ نفر نیز آموزش‌های مربوط به خوداشتغالی را پشت سر گذاشته‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه این موضوع را هم یادآوری کرد که سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان مراغه اختصاص یافته بود و این اعتبار طی سال جاری با افزایش چشمگیر به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی نیز طی روزهای اخیر از کسب رتبه نخست کشوری در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داده و گفته است که «در این مدت ۱۰ هزار و ۵۲۷ فرصت شغلی توسط این نهاد در سطح استان ایجاد شده و یکهزار و ۹۳۲ مددجوی تحت حمایت نیز از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شده‌اند».

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=51559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});