• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

پوتین شرط پایان جنگ را اعلام کرد

  • کد خبر : 53832
  • 15 اسفند 1400 - 22:45
پوتین شرط پایان جنگ را اعلام کرد
یاز اکو- عملیات نظامی روسیه در اوکراین تنها در صورتی می تواند تعلیق شود که کیئف عملیات نظامی خود را متوقف کند و خواسته های مسکو را برآورده کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از قفقاز اینفو، این مطلب را ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفت و گوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بیان کرد.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین درباره پیشبرد عملیات ویژه نظامی برای حفاظت از دونباس توضیحاتی ارائه کرد و رویکردها و ارزیابی های اساسی در این زمینه را تشریح کرد و اهداف اصلی را به تفصیل تشریح کرد و افزود عملیات ویژه طبق برنامه و با قدرت ادامه دارد. در عین حال نیروهای مسلح روسیه تمام تلاش خود را برای حفظ جان و امنیت مردم غیرنظامی و تنها با حملات دقیق به زیرساخت های نظامی انجام می دهند.
پوتین گفت: اقدامات گروه های ناسیونالیست و نئونازی که به دونباس حمله کردند و در واقع از غیرنظامیان به عنوان گروگان استفاده کردند.
به گزارش این منبع پوتین در این گفتگو تایید کرد که روسیه آماده گفتگو با مقامات اوکراینی و شرکای خارجی برای حل مناقشه است.
پوتین گفت: در عین حال نیروهای امنیتی اوکراین در پی طولانی‌تر کردن روند مذاکرات هستند که از آن برای سازماندهی مجدد نیروها و تجهیزات خود استفاده کنند. در همین راستا تاکید شد که پایان عملیات ویژه روسیه تنها در صورتی امکان پذیر است که کیئف عملیات نظامی خود را متوقف کند و برخی الزامات روسیه را برآورده کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});