• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

رعایت ایمنی کامل در آزادراه تبریز – سهند/ دریافت عوارض حق پیمانکار است!

  • کد خبر : 53868
  • 16 اسفند 1400 - 10:30
رعایت ایمنی کامل در آزادراه تبریز – سهند/ دریافت عوارض حق پیمانکار است!
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایمنی و استانداردهای لازم در ساخت آزاد راه تبریز - سهند به صورت کامل رعایت شده است و روشنایی جز الزامات آزاد راه نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شمس، جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم برخی پروژه های عمرانی در استان وجود داشت که به دلیل کمبود اعتبارات و مسایل تاثیرگذار دیگر متوقف و یا روند پیشرفت آنها کند شده بود.

وی همچنین در خصوص دریافت عوارضی در آزاد راه تبریز- سهند گفت: برای تکمیل این پروژه با توجه به کمبود منابع دولتی و اعتبارات از مشارکت بخش خصوصی استفاده شد.

رحمتی با اشاره به اینکه براساس قانون اگر جاده جایگزین وجود داشته باشد، پیمانکار می تواند بعد از ساخت آزاد راه اقدام به دریافت عوارضی کند، اظهار داشت: سرمایه گذار بدون مصوبه دولت نمی‌تواند عوارضی دریافت کند و این نرخ توسط دولت و براساس هزینه هایی که سرمایه‌گذار انجام داده است، تعیین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اخذ عوارض تا زمانی پایدار است که آورده سرمایه گذار به علاوه سود حاصل بر سرمایه حاصل شود.

وی اضافه کرد: ایمنی و استانداردهای لازم در ساخت آزاد راه تبریز – سهند به صورت کامل رعایت شده است و روشنایی جز الزامات آزاد راه نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});