• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

شرکت هواپیمایی ترکیه پرواز به روسیه را به حالت تعلیق درآورد

  • کد خبر : 54711
  • 22 اسفند 1400 - 12:45
شرکت هواپیمایی ترکیه پرواز به روسیه را به حالت تعلیق درآورد
یازاکو_شرکت هواپیمایی ترکیه ایرلاینز پگاسوس  اعلام کرد:این شرکت به طور موقت پروازهای خود به روسیه را به دنبال تحریم های اعمال شده بر مسکو به دلیل تهاجم نظامی این کشور در اوکراین به حالت تعلیق در اورده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: تحریم‌ها و محدودیت‌هایی بر خدمات بیمه/بیمه اتکایی، اجاره، بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری در پروازهابه فدراسیون روسیه بر اساس مقررات اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.

در این بیانیه آمده است: «به دلیل خطرات عملیاتی ناشی از این وضعیت، کلیه پروازهای خطوط هوایی پگاسوس به و از فدراسیون روسیه از تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۲ تا ۲۷ مارس ۲۰۲۲ به طور موقت متوقف می شود.

در این بیانیه تاکید شده است ؛ مسافران در پروازهای مسکو، سن پترزبورگ، مینرالنیه وودی، گروزنی، ماخاچکالا و کراسنودار در بین تاریخ های مشخص شده، حق تغییر رایگان بلیط و استرداد کامل وجه را دارند.

در همین حال، شرکت هواپیمایی ملی قزاقستان ایر آستانه نیز تصمیم گرفت پروازهای خود به روسیه را متوقف کند.

ایر آستانه که پروازهای خود را به چندین مقصد در روسیه انجام می دهد، گفت که به دنبال “بازیابی پروازها در اسرع وقت” است. تصمیم شرکت هواپیمایی به این معنی است که هیچ ارتباط مستقیمی بین مسکو و بزرگترین شهر قزاقستان، آلماتی وجود ندارد.

روس‌ها و خارجی‌هایی که به دنبال خروج و بازگشت به روسیه هستند، از اتصال آلماتی و اتصال به شهرهای دیگر کشورهای شوروی سابق که در تحریم‌ها علیه مسکو شرکت نمی‌کنند، به‌عنوان نقاط ترانزیت استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});