• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 17420
  • 13 خرداد 1400 - 12:30
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اهری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
یاز اکو - فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی معیشتی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار موسی صفی، گفت: بسته‌های معیشتی توزیع شده، شامل مواد غذایی و وسایل ضروری زندگی بوده و بین نیازمندانی که قبلا توسط پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شوند.

وی افزود: گروه‌های جهادی به صورت محله محور، بسته‌های معیشتی را بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا که به نوعی در معیشت مشکل دارند، توزیع خواهد کرد.

وی در خصوص ۱۵ خردادماه روز قیام مردم قم نیز افزود: استارت انقلاب اسلامی ایران از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز شده و در ادامه نیز در بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید. 

ما هرچه داریم به برکت این امام بزرگوار و خون شهدا است

سرهنگ موسی صفی هم‌چنین با تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانگداز امام خمینی(ره)، گفت: ما هرچه داریم به برکت این امام بزرگوار و خون شهدا است. امروز اگر گفتمان انقلاب در کشور جاری شود و گفتمان سازش ناپذیر با استکبار جهانی و گفتمان اتکا به وعده‌های واقعی الهی که حضرت امام(ره) به این وعده‌ها اعتقاد راسخ داشتند، در جامعه ترویج پیدا کند، قطعا هیچ دشمنی و استکباری نمی‌تواند در صفوف مستحکم انقلاب اسلامی نفوذ کند.

وی افزود: رمز موفقیت ایران اسلامی در روزهای آتی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، ترویج و گسترش گفتمان حضرت امام راحل و گفتمان مقام معظم رهبری در جامعه است.

وی از تشکیل گروه جهادی شهدای ارسباران سپاه ناحیه اهر که متشکل از کارکنان سپاه ناحیه اهر است، خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این گروه جهادی، گسترش گروه‌های مقاومت بسیج محله محور و ناحیه محور است که اولین حرکت این گروه جهادی تازه تاسیس، احداث سقاخانه به نام سردار دل‌ها “سردار حاج قاسم سلیمانی” در گلزار شهدای این شهرستان است که امیدواریم این حرکت زمینه‌ای برای فعالیت‌های بعدی این گروه را فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: از بدو شیوع بیماری کرونا، گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اهر در زمینه ضد عفونی، غربالگری و کمک‌های معیشتی در کنار مردم شهر و روستا بوده و تا ریشه کنی کامل این بیماری منحوس نیز هم‌چنان در کنار مردم خواهند بود.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: میزان رای ملت است و در نظام مردم سالاری، رای مردم تعیین کننده بوده و امروز افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که حاکمیت اسلامی در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: نظام ما، یک نظام مردم سالاری دینی بوده و در روز انتخابات با حضور گسترده و حداکثری که از مطالبه امروز مقام معظم رهبری است، با حضور در پای صندوق‌های رای، فردی اصلح و کارآمد انتخاب کرده و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب سازیم.  

سرهنگ صفی، رسانه‌ها را افسران جنگ نرم برشمرد و افزود: اهمیت و جایگاه رسانه‌ها و فضای مجازی در جامعه به حدی است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، “اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است”   پس باید توجه شود که فضای مجازی به تریبون دشمنان تبدیل نشود.

وی گفت: امروز وظیفه اصلی رسانه‌ها و فضای مجازی، نشر و گسترش گفتمان امامین انقلاب و شهدا است و در این راستا تمامی فعالان فرهنگی به خصوص فضای مجازی و کسانی که قلم فرسایی می‌کنند، به عنوان افسران جنگ نرم به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و در راستای تنویر افکار عمومی و به پای کار آمدن مردم در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی به خصوص انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم باید مقابل کسانی که یاس و نامیدی را بین مردم ترویج می‌دهند و به نوعی مردم را از انقلاب دلسرد کرده و به عنوان پیاده نظام دشمنان عمل می‌کنند، ایستادگی کرده و مردم را تشویق به آمدن پای صندوق‌های رای کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});