• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

توزیع ۸۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در مراغه به مناسبت ارتحال امام

  • کد خبر : 17422
  • 13 خرداد 1400 - 12:45
توزیع ۸۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در مراغه به مناسبت ارتحال امام
یاز اکو - خیران مراغه با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بسته‌های معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال توزیع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز پنجشنبه در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) مراغه، اظهار داشت: خیران این شهرستان نقش فعالی در حمایت از نیازمندان طی ایام کرونایی داشته‌اند و بخشی از نیازهای اقشار کم بضاعت را تامین کرده‌اند.

سیدعلی موسوی افزود: آنان از آغاز شیوع کرونا تاکنون بیشتر از نهادهای حمایتی و بودجه‌های مصوب در این امر خیر هزینه کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به وجود شکاف اقتصادی در جامعه، اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، به کمک بیشتر خیران در راستای حمایت از اقشار نیازمند احتیاج داریم و سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌ها نقش موثری در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی افزود: در این راستا جذب کمک‌های خیران، شناسایی نیازمندان واقعی و توزیع عادلانه کمک‌های جمع‌آوری شده خیریه و مردمی بین خانواده‌های بی‌بضاعت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی به مناسب سالروز ارتحال امام راحل در این شهرستان، بیان کرد: به همین مناسبت ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۸۰ میلیون تومان با حمایت خیران و درآمدهای موقوفات این شهرستان تامین و آماده توزیع شده است.

حجت‌الاسلام فریدون مطهری افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام و کالاهای اساسی از جمله برنج، قندو شکر، ماکارونی، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی و روغن بوده که در بین خانوادهای نیازمند توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این بسته‌های حمایتی به عنوان دومین مرحله از کمک‌های حمایتی سال جاری از امروز در اختیار خانواده‌های نیازمند این شهرستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، آزادی زندانیان و حمایت از بیماران کم‌بضاعت از جمله اقدامات و حمایت‌های خیران و اداره اوقاف این شهرستان در ایام کرونایی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});