• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران

  • کد خبر : 56103
  • 07 فروردین 1401 - 16:30
برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران
مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران بعد از دیدار با مقامات استانی و شهرستانی با حضور در مجتمع مس سونگون در جلسه تولید این مجتمع شرکت نمود.

به‌گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ دکتر رستمی در این جلسه خطاب به پرسنل شرکت ملّی صنایع مس ایران گفت: کار شما کار جهادی است و خداوند توفیق دهد در این لباس سربازی، در راستای بالندگی و اعتلای میهن عزیزمان موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران با اشاره به طرح های توسعه مجتمع مس سونگون بعنوان یکی از اولویت های شرکت مس افزود: از تمامی حواشی و مسائلی که زمان را از ما بگیرد پرهیز کنید و به فکر سرعت بخشیدن به این طرح ها باشید و باید بر روی تحقق اهداف تعیین شده یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن کاتد و ۱ میلیون تن کنسانتره در عرض سه سال ، تمرکز نمود.

دکتر رستمی با اشاره به اهمیت منابع انسانی بعنوان ثروت اصلی شرکت مس افزود: باید قدردان همکاران مهربان باشیم و هر یک از مدیران و مجموعه باید به عنوان پشتیبان درجه یک برای پرسنل رفتار نمایند.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به قدمت بالای معدنکاری و توان بالای مهندسین ایرانی افزود: استفاده از پتانسیل های مراکز دانش بنیان باید به گونه ای باشد که بعد از چند سال بتوانیم بر صادرات قطعات، تجهیزات، تکنولوژی و دانش این صنعت مبادرت ورزیم آنموقع می توان گفت با استفاده از این ظرفیت ها توسعه یافته ایم و انتظار بنده نیز همین است زیرا بر توان مهندسان و متخصصان داخلی اعتقاد و اعتماد دارم.

دکتر رستمی با اشاره به توسعه کشور کره با دو شرکت بزرگ آن کشور افزود: میهن عزیزمان ایران نیز می تواند با اتکا به چند شرکت بزرگ صنعتی خود توسعه یاید که شرکت مس یکی از این شرکت ها می باشد و تمامی همکاران باید بکوشیم حداقل یک سوم این میزان از پیشرفت را ایجاد کنیم و در راستای تحقق این امر باید بکوشیم تا هر استعدادی در منطقه هست از صنایع لبنی تا پیچیده ترین تکنولوژی ها، مورد حمایت قرار دهیم تا شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن این استعدادها و به تبع از آن اشتغال زایی و محرومیت زدایی از منطقه باشیم.

 در این جلسه گزارش جامعی از عملکرد مجتمع در سال ۱۴۰۰ ارایه گردید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});