• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کشف ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 55000
  • 24 اسفند 1400 - 10:30
کشف ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در آذربایجان شرقی
یاز اکو - فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: امسال با دستگیری یک هزار و ۸۶۷ نفر قاچاقچی و توقیف ۹۸۳ دستگاه خودروی حامل قاچاق، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، حسین عبدی از تشکیل یک هزار و ۷۳۲ پرونده قاچاق کالا در استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در استان ۳۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که نسبت به سال قبل ۱۱۴ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های مهم پلیس است، افزود: امسال با دستگیری یک هزار و ۸۶۷ نفر قاچاقچی و توقیف ۹۸۳ دستگاه خودروی حامل قاچاق در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال ۱۵ باند قاچاق در استان متلاشی و عوامل آن به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: ۶۲ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده ارزش ریالی آن بالای ۵۰۰ میلیون تومان است.

تشکیل ۳۳۹ پرونده در حوزه جرایم اقتصادی

وی در ادامه به جرایم اقتصادی اشاره کرد و گفت: در حوزه جرایم اقتصادی ۳۳۹ پرونده تشکیل و تعداد ۴۶۰ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: شعار نوروزی امسال پلیس با عنوان “پلیس هوشمند،قانونمداری،نشاط بهاری” بوده که براساس این شعار تا حد توان با استفاده از تجهیزات هوشمند و مشارکت اجتماعی کاهش جرایم و تصادفات رانندگی را در دستور قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به همراهی و تعامل اصحاب رسانه در ماموریت های پلیس افزود: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در افزایش احساس امنیت، ارتقای دانش و اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به جامعه دارند و در تسهیل کردن ماموریت‌های پلیسی نقش اثرگذاری دارند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی به ماموریت چهارشنبه آخرسال و آماده باش بودن پلیس استان در این شب اشاره کرد و افزود: پلیس مخالف شادی مردم نبوده بلکه با آزار و اذیت مردم و تحرکات جمعی و ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم مخالف است و اگر افراد هنجار شکنی بخواهند موجبات آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});