• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

پایان اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز است

  • کد خبر : 57733
  • 21 فروردین 1401 - 18:40
پایان اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز است
یاز اکو - دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز گفت: هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ محمدهادی امینی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز اول سربالایی ولی‌عصر، جنب پارک باغلارباغی، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن با کد پستی ۵۱۵۶۹۸۷۴۱۷ ارسال کنند.

وی اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران استان و انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تبریز، خانه سینمای مستند تبریز و انجمن پویانمایی استان به‌ منظور ترغیب و تشویق هنرمندان سینما و در راستای تداوم اهداف ۱۴ دوره از همایش ها و جشنواره ­های فیلم (سیب و تبریز) برگزار می‌شود.

دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز گفت: این جشنواره بر ضرورت گسترش تولید فیلم مبتنی بر تجربه، اندیشه و خلاقیت و نیز تشویق فیلم‌سازان جوان و ایجاد انگیزه‌ مضاعف برای فعالیت های هنری تاکید دارد.

امینی، ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش فعالیت‌های سینمایی در استان، تاکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم‌سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های سینماگران استان، ایجاد فضای پویا و با نشاط در میان جوانان و اهالی سینما، کمک به ارتقای سطح فنی و کیفی تولیدات فیلم‌سازان از طریق ارزیابی کارشناسی آثار و ایجاد کارگاه‌های آموزش سینما، مردمی نمودن هنرهفتم و ترغیب عامه به ارتقای سواد بصری و هنری و معرفی قدمت تاریخی و فرهنگی آذربایجان را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد.

دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز گفت: موضوع فیلم‌های این جشنواره «آزاد» بوده و در قالب‌های «داستانی»، «مستند»، «پویانمایی»، «تجربی» و «نماهنگ» است.

امینی، بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان شرقی)، بخش جنبی آن اکران فیلم‌های بلند سینمایی تولید شده توسط هنرمندان سینمای استان و بخش ویژه مربوط به بهترین نماهنگی است که به موضوعات زیر در این جشنواره نگاهی موثر و هنرمندانه دارد.

وی یادآوری کرد: تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها – ایثار و شهادت – دفاع مقدس – عفاف و حجاب – نماز و نیایش – محیط زیست – آسیب های اجتماعی – نماهنگ و بحران کرونا (فاصله گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و دشواریهای پرستاران و کادر درمان) از موضوعات این جشنواره است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});