• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
در نشست رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با انجمن قیرسازان استان مطرح شد ؛

حضور ۶۰ درصد قیرسازان کشور در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 58032
  • 23 فروردین 1401 - 21:15
حضور ۶۰ درصد قیرسازان کشور در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استان ما قطب قیر کشور است ، گفت : 60 درصد قیرسازان کشور در استان آذربایجان شرقی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی ، صابر پرنیان درنشست مشترک با هیات مدیره انجمن قیر استان با بیان اینکه پیشبرد تمامی امور و رفع موانع تولید با پیگیری جدی و تغییر نگرش ها با رویکرد حمایتی نتیجه می دهد ، افزود : آذربایجان شرقی با حضور ۶۰ درصدی تولیدکنندگان صنعت قیر کشور در استان می تواند تامین کننده نیاز بخش عمده ای از کشور به این محصول مهم باشد .

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای انجمن قیر استان ، تصریح کرد : حل مسائل این صنعت در حوزه های مختلف اعم از مواداولیه ، انرژی ، تسهیلات و تهاتر نیازمند توجه ویژه و پیگیری جدی از سوی مسئولین استانی است.

رئیس سازمان صمت استان ضمن اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بویژه در کمیسیون صنایع و وحدت رویه در پیگیری اقدامات ، ادامه داد : در جلسات مشترک طی هفته های آتی با وزیر و مدیران وزارت صمت و همچنین مدیران پالایشگاه تبریز موضوعات مرتبط با تولیدکنندگان قیر استان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه عدالت محوری دولت سیزدهم در توسعه مناطق کمتر برخوردار کشور ، خاطر نشان کرد : توسعه و رونق واحدهای قیر سازی در پیشرفت پروژه های عمرانی بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته نقش مهمی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});