• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

  • کد خبر : 44591
  • 11 دی 1400 - 11:00
تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی
یاز اکو - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت‌: از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان اردبیل 6 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی در نشست با ورزشکاران هیئت روستایی و عشایری استان اردبیل اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار به صورت نقدی و به عنوان گام نخست مصوبات سفر رئیس جمهور امیدواریم پروژه‌های اولویت‌دار نیمه‌تمام ورزشی را در مناطق مختلف استان تکمیل و تا پایان امسال به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: در کنار این اعتبارات، قرار است از محل سفر رئیس بنیاد مستضعفان پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در گرمی، خلخال و کوثر نیز تکمیل و راه‌اندازی شود که بخش اول این منابع نیز به استان و به ورزش و جوانان ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به فعالیت‌های هیئت ورزشی روستایی و عشایری در قالب خانه‌های ورزش روستایی اشاره کرد و گفت: در ماه‌های اخیر با تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی سعی کردیم تا روستاییان را به امر ورزش ترغیب و تشویق کنیم.

انوشیروانی افزود: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای پرجمعیت اختصاص یافته و تا پایان سال نیز ۳۰ خانه ورزش روستایی نیز آماده بهره‌برداری خواهد شد.

فعالیت ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان فعال است که با بهره‌برداری از ۳۰ خانه جدید تعداد خانه‌های ورزش روستایی در استان به ۱۵۰ باب خواهد رسید.

انوشیروانی اضافه کرد: در کنار ورزش و جوانان هیئت ورزشی روستایی و عشایری نیز از منابع ملی و تخصیصی فدراسیون تلاش می‌کند تا این خانه‌ها را تجهیز و آماده‌سازی کند تا زمینه استفاده جوانان و نوجوانان ساکن در روستاها فراهم‌ آید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});