• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5
بیگی در واکنش به حکم محکومیت خود در دادگاه:

با چنین مخاطراتی عقب نشینی نمی‌کنم

  • کد خبر : 111945
  • 27 تیر 1402 - 23:56
با چنین مخاطراتی عقب نشینی نمی‌کنم
احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یاز اکو به محکومیت قضائی خود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار یازاکو، بیگی در این گفتگو با تایید محکومیت یک ساله خود به حبس که به دلیل افشاگری‌های خود در موضوع شاسی‌بلندهای اهدایی به نمایندگان صورت گرفته، گفت: حکم تعزیری که به بنده ابلاغ شده است را از طریق مبادی رسمی قضایی پیگیری خواهم کرد.
وی در پاسخ به این سوال یازاکو که آیا نمایندگی باعث مصونیت در اجرای این حکم خواهد شد یا خیر، گفت: طبق تشخیص آقایان هیئت نظارت بر نمایندگان، اتهام بنده مربوط به وظایف نمایندگی من نبوده و لذا شامل مصونیت نمایندگی نخواهد بود، گویا اتهام من مربوط به یک تخلف رانندگی یا تجارتخانه‌ی شخصی بوده و ربطی به وظایف نمایندگی بنده نداشته است.
وی در مورد واکنش نمایندگان استان به اتفاقات اخیر و محدودیت‌های ایجاد شده برای خود گفت: به غیر از آقای نوری نماینده محترم بستان آباد دیگر نمایندگان استان عکس‌العملی نسبت به این مسائل نداشتند.
وی در پایان سخنان خود با تاکید بر عملکردش در چهل سال اخیر افزود: در طول این مدت با مخاطرات متعددی مواجه بوده‌ام و اگر در این مورد خاص نیز غیر از این رفتار دیگری داشتم باعث تعجب بود. من وظیفه‌‌ام دفاع از حقوق ملت است و تا روزی که در توانم باشد از حقوق ملت دفاع خواهم کرد و با چنین مخاطراتی عقب نشینی نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});