• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

موزه مشاغل تبریز عید فطر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 60257
  • 09 اردیبهشت 1401 - 12:30
موزه مشاغل تبریز عید فطر افتتاح می‌شود
یاز اکو - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز اعلام کرد: موزه مشاغل این شهر هفته آینده همزمان با عید سعید فطر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی موزه مشاغل تبریز، اظهار کرد: به همت جمعی از خیران تبریزی و حمایت شهردار تبریز، موزه مشاغل احیا و در عید سعید فطر بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به روند رفع مشکلات «رضا سرابی اقدم» مؤسس موزه مشاغل در جهت راه اندازی مجدد این موزه، گفت: با شکایت شاکیان موزه مشاغل مصادره و به مزایده گذاشته و فردی با ۲۰۰ میلیون تومان برنده مزایده شده بود به طوری که فقط یک قدم با از دست رفتن موزه مشاغل تبریز فاصله داشتیم که البته با حمایت امام جمعه تبریز و نظر مساعد رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این روند به تأخیر افتاد و در فرصت به‌دست آمده نظر شاکیان جلب شد.

زعفرانچی ادامه داد: در پرونده استاد رضا سرابی چهار شاکی وجود داشت که با مذاکره و جلب کمک خیران سه پرونده مختومه شده است و بر این اساس پیگیری‌هایی در حال انجام است تا تنها مورد باقی مانده با جلب رضایت از شاکی مختومه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و آزادسازی اموال موزه، امشب وسایل موزه به یخچال صادقیه منتقل شد و با چیدمان نهایی، موزه تا عید فطر افتتاح و آماده میزبانی از گردشگران می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});