• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

دولت انقلابی به چیزی کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهد داد

  • کد خبر : 60783
  • 13 اردیبهشت 1401 - 11:30
دولت انقلابی به چیزی کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهد داد
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دولت بایدن به‌دنبال ضریب دادن به مذاکرات است اما دولت انقلابی و فرزندان انقلاب در مذاکره به چیزی کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، این روز را به‌عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلام و مسلمین و فضیلتی بزرگ برای ماه شوال نام‌برد و اظهار کرد: عید در لغت به‌معنای بازگشت انسان به فطرت حقیقی خود است و چون پایه و اساس در فطرت انسان توحید است، لذا عید فطر به معنی روز بازگشت به فطرت نخست خود یعنی توحید است.

وی با بیان اینکه عید فطر روز دریافت جایزه‌ی الهی است، افزود: مسلمانانی که فقیر نیستند و می‌توانند هزینه‌ی یک سال خود را تامین کنند، در این روز در کنار جشن بندگی، برای حمایت از فقرا و کاهش فاصله‌ی طبقاتی زکات فطریه‌ی خود را نیز پرداخت می‌کنند.

وی در خصوص مذاکرات وین و تاثیر بهانه‌جویی‌های دولت آمریکا در عدم حصول نتیجه‌ی مذاکرات نیز اظهار کرد: مذاکرات وین مدتی است که متوقف شده است و براساس اظهارات مقامات وزارت خارجه کشورمان، مباحث فنی به اتمام رسیده و مهم‌ترین مانع بر سر کسب توافق، بهانه‌جویی‌های آمریکایی‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تاکید کرد: دولت بایدن با مقصر سازی جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر عدم موافقت با باقی ماندن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی، قصد تحمیل برجام‌های دفاعی و موشکی را دارد و شرطی کردن بازار ارز و طلا به مذاکرات و ضریب دادن به مذاکرات از دیگر شگردهای دشمنان در مذاکرات است.

وی یادآور شد: نظام اسلامی و دولت انقلابی در عین حال که همه‌ی تلاش خود را معطوف به مذاکرات نکرده، نمایندگان انقلابی ایران اسلامی در مذکرات که فرزندان انقلاب نیز هستند، در مقابل این زیاده خواهی‌های شیطانی دشمنان خواند ایستاد و به کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهند داد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک مجدد هفته گرامیداشت مقام کارگر خاطرنشان کرد: کارگران ستون‌های اصلی تولید کشور و عنصری ارزشمند برای پیشرفت جامعه هستند و جامعه‌ی کارگری همیشه متدین و وفادار به انقلاب و نظام هستند و حل مشکلات اقتصادی کشور وابسته حل مشکلات این عزیزان است.

وی همچنین با تبریک روز معلم و تاکید بر حفظ جایگاه والای معلمین به‌عنوان رکن اصلی توسعه‌ی اجتماعی کشور، متذکر شد: معلمین قدرمندترین ابزار شکل دهی آینده‌ی کشور هستند و دست‌اندرکاران وزارت آموزش و پرورش باید در رسیدگی به خواسته‌های قانونی معلمین دقت و توجه کافی داشته باشند.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان با تاکید بر مراقبت از دانش آموزان گفت: غربی‌هایی که آدم می‌کشند و به قاتلین انسان‌ها نیز کمک می‌کنند، در تلاش هستند تا دانش‌آموزان ما را سرباز خود قرار دهند و لذا سیستم آموزش و پرورش ما باید آنچنان شجاع و کارآمد باشد که بتواند از دانش آموزان مراقبت کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});