• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

خاکبرداری مسیر اتوبان ولایت تبریز آغاز شد

  • کد خبر : 61367
  • 18 اردیبهشت 1401 - 13:30
خاکبرداری مسیر اتوبان ولایت تبریز آغاز شد
یاز اکو - شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: در ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه محور در شرق تبریز، عملیات خاکبرداری مسیر اتوبان ولایت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، میر علی اصغر نساج غازانی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: پروژه بزرگ اتوبان ولایت به طول ۷ کیلومتر از انتهای شهرک نصر آغاز و به تقاطع آرپادره سی متصل می‌شود.

وی افزود: اعتبار اولیه اجرای این اتوبان ۶۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گفته شهردار منطقه ۵ اتوبان ولایت در طول مسیر دارای ۴ سازه تکمیلی است که پل‌های نصر، دوکمال، توسعه دوکمال و پل پاسداران را شامل می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: برای اجرای این سازه‌ها نیز رقمی بالغ ۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

نساج یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح دوکمال و توسعه دوکمال مهمترین پروژه درحال اجرای این مسیر است که با ۵۶۰ متر طول و ۲۴ متر عرض و ۱۲ دهنه بزرگترین پل بتنی کلانشهر تبریز محسوب می‌شود.

به گفته وی این پروژه هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نساج با بیان اینکه در سال جدید ۷ پروژه عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۵ آغاز شده و عملیات اجرایی ۳ پروژه در حال اجرا نیز تسریع یافته است افزود: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای کل پروژه‌های مذکور در سطح حوزه رقمی بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان بوده و علاوه بر آن انجام پروژه‌های خدمات عمومی مانند آسفالت و لکه گیری نیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان نیز به مناقصه می‌رود.

گفتنی است اتوبان ولایت به عنوان یکی از مهمترین شریان‌های ارتباطی شرق تبریز خیابان استاندارد، کوی استانداری و شهرک ولیعصر را از طریق کوی نصر به جاده اهر (تقاطع آرپا دره سی) متصل می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});