• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

روسیه “ترمیناتور” را وارد اوکراین کرد (عکس)

  • کد خبر : 63020
  • 29 اردیبهشت 1401 - 11:45
روسیه “ترمیناتور” را وارد اوکراین کرد (عکس)
یاز اکو - یک منبع آگاه اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه از یک جوخه از خودروهای رزمی پشتیبانی تانک ترمیناتور در عملیات ویژه خود در اوکراین استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: “در چارچوب نیروهای مسلح روسیه عملیات نظامی ویژه در اوکراین (تعبیر روس ها درباره جنگ اوکراین) از جوخه خودروهای رزمی ترمیناتور استفاده کردند. آنها به همراه جوخه های تانک در انهدام مواضع آتش ، خودروهای زرهی و سیستم های موشکی ضد تانک اوکراینی ها مشارکت دارند.”

روسیه

به گفته وی، استفاده از “ترمیناتورها” در عملیات ویژه در نهایت تاکتیک استفاده از این ماشین ها را شکل داده و جایگاه آنها را در گروه های زرهی مشخص می کند. وی افزود: تجربه عملیات نظامی در اوکراین نشان دهنده لزوم وجود چنین خودروهایی در واحدهای تانک برای افزایش پایداری رزمی آنهاست.

خودروی جنگی “ترمیناتور” قبلا در عملیات جنگی در سوریه استفاده شده است.

“ترمیناتورها” در سال ۲۰۱۸ در ارتش روسیه فعال شدند. مجموعه تسلیحاتی این خودروی رزمی شامل دو توپ ۳۰ میلی متری ۲A42، چهار پرتاب کننده موشک های هدایت شونده ۹M120-1 “آتاکا” با سیستم هدایت لیزری، دو نارنجک انداز AGS-17 و یک مسلسل تانک کلاشینکف ارتقا یافته ۷٫۶۲ میلی متری است.

اولین قرارداد برای اتحویل “ترمیناتورها” به ارتش روسیه در جریان همایش علمی فنی “آرمیا ۲۰۱۷” (“Army-2017”) امضا شد. تعداد دقیق آنها در ارتش روسیه اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});