• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
آسفالت‌ریزی 6 هزار تنی شهرداری تبریز در هفته نخست خرداد

این هفته کدام مناطق تبریز آسفالت‌ریزی می‌شود؟

  • کد خبر : 64158
  • 06 خرداد 1401 - 10:30
این هفته کدام مناطق تبریز آسفالت‌ریزی می‌شود؟
یاز اکو - از مهم‌ترین معابر تبریز که این هفته شاهد توزیع آسفالت یا لکه‌گیری خواهند بود، می‌توان به مسیر ملازینال، جاده ائل‌گلی، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فدک، دامپزشکی، راه‌آهن، جاده سنتو، ادیب شمالی، اتوبان پاسداران و… اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچک‌ترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد سهل‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

موضوع آسفالت و تاکید بر اهمیت اجرای صحیح و به‌هنگام آن به اندازه ای برای مجموعه مدیریت شهری تبریز مهم و حیاتی است که سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پیش‌بینی ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آسفالت طی سال جاری خبر می‌دهد.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته نخست خرداد داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

از مهم‌ترین معابری که این هفته شاهد توزیع آسفالت یا لکه‌گیری خواهند بود می‌توان به مسیر ملازینال، جاده ائل‌گلی، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فدک، دامپزشکی، راه‌آهن، جاده سنتو، ادیب شمالی، اتوبان پاسداران و… اشاره کرد.

در مجموع این هفته شهرداری تبریز ۶هزارتن آسفالت در مناطق ۱۰گانه تبریز توزیع می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});