• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

اجرای نمایش‌های پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز امروز آغاز می‌شود

  • کد خبر : 65496
  • 16 خرداد 1401 - 9:15
اجرای نمایش‌های پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز امروز آغاز می‌شود
یاز اکو - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اجرای نمایش‌های پانزدهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی قبل از ظهر امروز در تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی محرمی، روز دوشنبه با بیان اینکه امسال تبریز میزبان پانزدهمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر رضوی است، افزود: این نمایش ها از امروز تا ۱۹ خرداد در تبریز اجرا می شود و برگزیدگان آن در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: مراسم افتتاح این جشنواره در آستانه ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج و با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی و علاقمندان تئاتر و گروه های شرکت کننده در این دوره ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در مجموعه فرهنگی هنری تربیت برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در طول برگزاری این جشنواره ۱۲ گروه از استانهای آذربایجان‌شرقی، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان‌غربی و البرز اجرا خواهند داشت.

محرمی، یادآوری کرد: این جشنواره در محورهای سبک زندگی وسیره امام رضا(ع)، رفتار اجتماعی مبتنی بر الگو گیری از سیره امام رضا(ع)، توصیه و تأکید بر اخلاق رضوی، پرداختن به مفاهیم عالیه در فرهنگ رضوی با نگاه به مصادیق اجتماعی، نگاه به جایگاه پایتخت تشییع جهان اسلام(تبریز)، سیره امام رضا(ع) در اشعار شعرا، نگاه عرفا و ادبای ایران به خصوص آذربایجان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});