• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

مهلت ۱۰ روزه به شهرداری تبریز

  • کد خبر : 65676
  • 17 خرداد 1401 - 13:30
مهلت ۱۰ روزه به شهرداری تبریز
یاز اکو - نماینده وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال برای حل و فصل مشکلات اهالی فاز دو شهرک خاوران تبریز به شهرداری این کلان‌شهر مهلت 10 روزه داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، هاشم کارگر در جریان برپایی میز خدمت سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی و در پاسخ به درخواست بیش از ۲ هزار نفر از مالکان این منطقه، اظهار کرد: نظر به مشکلات تعداد کثیری از شهروندان تبریز در خصوص پروژه فاز دو خاوران نسبت به ثبت قراردادهای متقاضیان به قید فوریت باید اقدام شود.

وی افزود: در این زمینه شهرداری تبریز موظف است، ظرف مدت ۱۰ روز اقدامات مربوطه را انجام داده و نتیجه را به متقاضیان اعلام کند.

نماینده ویژه وزیر کشور در میز خدمت شهرداری تبریز همچنین با اشاره به اختلافات به وجود آمده بین مالکان اراضی فوق و شهرداری، اعلام کرد: در این زمینه رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکلف است در این رابطه بررسی‌ها و رسیدگی‌های لازم را انجام داده و برای رفع مشکل اقدام فوری انجام دهد.

عده‌ای از شهروندان تبریزی نسبت به آنچه که بی‌توجهی شهرداری منطقه ۹ به فاز ۲ شهرک خاوران عنوان کرده‌اند، خواستار رسیدگی استانداری آذربایجان‌شرقی، فرمانداری شهرستان تبریز و مراجع قضائی به موضوع شدند.

آنها عنوان می‌کنند، شهرداری از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ بدون طرح مصوب قبلی اراضی را با مالکان مصالحه کرده تا در ازای تحویل ۱۰۰۰ متر مربع زمین، ۱۹۰ متر مربع زمین تفکیک شده به آنها واگذار کند که تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

ذی‌نفعان این اراضی با اشاره به اینکه ادامه این وضعیت سبب بلاتکلیفی و سرگردانی آنها شده است از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی تقاضای رسیدگی کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});