• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
مدیر عامل اسنپ درسومین رویداد ملی بهارکارآفرینان استارتاپی درتبریز؛

اسنپ چشم انداز جهانی و منطقه‌ای دارد

  • کد خبر : 66784
  • 27 خرداد 1401 - 9:45
اسنپ چشم انداز جهانی و منطقه‌ای دارد
یازاکو- مدیر عامل اسنپ گفت: اسنپ چشم انداز جهانی و منطقه‌ای دارد و ما به فعالیت در ایران اکتفا نمی کنیم و برای حضور در بازارهای جهانی نیز در حال تلاش هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، محمد خلج درسومین رویداد ملی بهارکارآفرینان استارتاپی درتبریز افزود: به اعتقاد ما هر مجموعه موفقی صرف نظر از مکان فیزیکی باید به سایر نقاط جهان نیز خدمات ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه اسنپ از سال ۹۳ با هدف مدرن کردن حمل و نقل در کشور شروع به کار کرده است، گفت: هرچه در این مجموعه جلوتر رفتیم، این نتیجه رسیدیم که می توانیم در سایر حوزه‌ها و امور روزمره افراد تحول آفرینی کرده و فعالیت خود را در بخش های مختلف از قبیل خودرو، غذا، هتل، خرید بلیط، خدمات پزشکی و تامین مایحتاج مختلف گسترش دهیم.

محمد خلج تصریح کرد: اپلیکیشن اسنپ در حال حاضر بزرگترین اپلیکیشن خاورمیانه و جزو رتبه‌های تک رقمی در سطح جهان است که بیش از ۲۲ سرویس در بستر آن ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۵۳ میلیون کاربر در پلتفرم اسنپ حضور داشتند که بیش از ۲۵ درصد آنها در سال ۱۴۰۰ اضافه شده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ رکوردهای زیادی در اسنپ ثبت شده است که از جمله آن می توان به بیش از سه میلیون سفر روزانه اشاره کرد.

خلج با بیان اینکه اسنپ در حال حاضر در ۲۶۰ شهر فعالیت دارد، تحریم، ویروس کرونا و مهاجرت را از چالش‌های این حوزه دانست و تاکید کرد: ما در این مجموعه چالش ها را تبدیل به فرصت کردیم. تحریم را به خودکفایی تبدیل کرده و مشکلات مربوط به کرونا را که منجر به تعطیلی یا وقفه در بخشهایی از جمله بلیط و هتل داری شده بود را در سایر بخش‌ها از جمله خدمات سوپرمارکتی و پزشکی آنلاین جبران کردیم.

مدیرعامل اسنپ ادامه داد: در ابتدای شروع کرونا مجموعه ما دارای سه هزار عضو بود اما اکنون بیش از شش هزار نفر در این مجموعه فعالیت دارند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از افراد با استعداد و تحصیل کرده در اسنپ گفت: در مجموعه اسنپ در حال حاضر ۲۰۰ نفر از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکوری فعال هستند.

خلج در خاتمه به هفت قانون مهم در ارزیابی صحیح ایده ها و کسب و کار ها اشاره و تشریح کرد: ابتدا باید دید مان را وسیع کنیم و از زوایای مختلف به قضایا نگاه کنیم، سپس به نیازهایی بپردازیم که خود کاربران از آنها بی‌خبرند. به عبارتی وظیفه کارآفرین خواندن چیزهایی است که هنوز نوشته نشده است. مسئله مهم دیگر این است که چیزی که تولید می‌کنیم برای عموم قابل درک و قابل استفاده باشد.

وی داشتن رویکرد منسجم ارزش قائل شدن برای کاربران و ایجاد ارزش های عاطفی، توسعه پایدار و اقدامات محیط زیستی را از دیگر اصول موفقیت دانست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});