• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

سهند، شهری بدون شهردار!

  • کد خبر : 68359
  • 07 تیر 1401 - 16:30
سهند، شهری بدون شهردار!
یاز اکو - با گذشت یک ماه از انتخاب شهردار سهند توسط اعضای شورای این شهر، هنوز تکلیف صدور حکم شهردار جدید مشخص نیست‌ و این شهر به روال ماه های گذشته و پس از برکناری علی علایی شهردار اسبق اداره می شود.

یاز اکو ؛ افخم ابراهیمی _ پس از انتخاب محمد رشتبری توسط ۵ عضو شورای پر حاشیه سهند در۸ خردادماه سالجاری ،مصوبه انتخاب شهردار سهند جهت بررسی صلاحیت های لازم به هیات تطبیق فرمانداری شهرستان اسکو و استانداری ارجاع شد.

با گذشت یک ماه از انتخاب رشتبری هنوز خبری از صدور حکم وی برای تصدی رسمی شهرداری سهند نیست.

انتخاب محمد رشتبری پس از اعتراض مسئولین شهری سهند نسبت به طولانی شدن زمان سرپرستی در شهرداری سهند آنهم در فصل کاری صورت گرفت ولی طولانی شدن زمان تایید صلاحیت وی روند سابق را برای اداره شهری بدون شهردار تداوم بخشید‌.

علی اصغر علیزاده، رئیس شورای شهر سهند پیش از این اظهار امیدواری کرده بود تا روند تایید صلاحیت و آغاز به کار شهردار جدید در مدت زمان کوتاهی انجام پذیرد ولی این پروسه تا به امروز به داراز کشیده است.

این در حالی است که شهرداری سهند با وجود دارا بودن منابع مالی خوبی که از صدور پروانه های ساخت مساکن طرح نهضت ملی کسب کرده است، مشکلات سایر شهرداری شهرهای استان را که از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز مانده اند را ندارد و به نظر می رسد مشکلات موجود در شهر و وضعیت اسفناک و بی سابقه فضای سبز سهند بیشتر جنبه مدیریتی داشته و از ناکارآمدی تعدادی از مسئولان و تصمیمات اخذ شده ناشی می شود.

شهرداری سهند با گذشت ۳ ماه از شروع سال جدید و فصل کاری سایر شهرداری ها در پروژه های عمرانی زیربنایی و روبنایی در انتظار انتخاب شهردار به سر می برد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});